Ga naar inhoud

laserprinter wil niet werken op Macbook Pro


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

mijn man heeft net een laserprinter (konica minolta 2480 mf) gekocht. Nu krijgt hij met zijn PC geen resultaat wanneer hij deze aansluit. Blijkbaar moet je daarvoor drivers e.d. downloaden, installeren,... . Hij werkt gwn met pc. NU ik heb een MacBook Pro en ook ik heb geprobeerd de laserprinter aan te sluiten aan mijne mac. Hij vind de printer maar bij "druk af via:....." kan ik niets selecteren omdat het merk er niet tussenstaat. Ik dacht dat ik wss ook een driver moet installeren ofzo en ging dus op zoek. Heel het internet afgeschuimd en niets gevonden jammer genoeg. Weet er iemand waar ik die drivers voor Mac kan downloaden of die een andere oplossing hebben? Van deze zaken ken ik niets en het zou toch echt wel heel jammer zijn als we de laserprinter niet zouden kunnen gebruiken.... Alle suggesties zijn van harte welkom :top:

groetjes D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vindt je de downloadlink voor de drivers in de windows versie, voor je man zijn PC.

Je moet zelf nog de juiste windows- versie kiezen.

Of die gaat werken met een mac weet ik nog niet.

Daar moet nog naar gezocht.

Op de site van konica minolta is er geen sprake van drivers voor de MAC.

Maar is die printer tweedehands?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk bedankt! :) mijn man werkt met windows 7 en vond daar geen drivers voor dus hopelijk kan hij daar nu mee verder :).

De laserprinter is idd 2dehands aangekocht. Er zaten geen cd's ofzo bij wat normaal daar wel zou moeten bijzitten maar aangezien mijn man nogal een leek is in die dingen.... Het zou heel jammer zijn als er geen sprake zou zijn van drivers voor Mac.

Ik werk nogal veel met grafische programma's en het zou dus wel enorm handig zijn dat ik de laserprinter zou kunnen laten werken op mijn MacBook. In ieder geval, met heel wat omwegen valt daar wel een mouw aan te passen. Nog eens bedankt in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.