Ga naar inhoud

Acer eAudio Management


Joel

Aanbevolen berichten

Hallo Jean-Pierre , Ik was zonet een heel interessant bericht aan het intypen waar ik toch heel wat werk en tijd heb ingestoken. Redelijk lang ook. Ben daar toch een uur mee bezig geweest. Toen het bericht afgewerkt was klik ik op de knop "Meer opties" om een emoticon toe te voegen en wat blijkt ?!!! Gans mijn bericht weg ! Alles voor niets ! Al dat werk en die moeite voor niets ! Als dat valt onder de categorie meer opties ... Ik ben razend nu ! Echt razend !!! Is er een manier om het geschrevene terug op te halen of terug te krijgen ?!? Ik durf wedden van niet ... ! Want ik kan onmogelijk alles opnieuw intikken ! Daar is veel tijd en werk ingegaan en het zou hetzelfde niet zijn ook ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tipje : als je een lange tekst wil plaatsen in een bericht, typ deze dan eerst in een tekstverwerkingsprogramma (Word, o.i.d.). Doe je dit in een bericht zelf dan kan het gebeuren dat door de lange verwerkingstijd je automatisch uitgelogd wordt uit het forum ... en dan is inderdaad je tekst foetsjie en al je werk voor niets geweest. Via het tekstverwerkingsprogramma kan je kopiëren en je tekst in een bericht plakken en loopt alles op (veilige) wieltjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:coffee: Hallo Kape en Jean-Pierre , maar ik heb alleen maar op het knopje "meer opties" gedrukt om een emoticon in te voeren ... :dong:

Ik heb Uniblue definitief van mijn computer kunnen verwijderen ! Dat probleem zouden we dus al als opgelost kunnen markeren ! Ik zou jullie hierbij nogmaals alletwee willen bedanken voor de ondersteuning en hulpverlening en om te reageren en deel te nemen aan deze discussie ! Acer eAudio Management is voor mij nu niet zo'n groot probleem alsdusdanig. Telkens ik de computer opstart moet ik de instellingen van het geluid terug juist zetten. Het staat altijd op film, dan moet ik het terug op muziek zetten en de voorkeur kiezen, etc. en dan terug afsluiten ... Dat zijn toch heel wat muisklikken en werk telkens als je de computer terug opstart. Het zou toch maar normaal zijn dat dat blijft staan op de instelling die je hebt gekozen toen je de computer uitschakelde. Ik kan mij niet voorstellen dat dat normaal is. Ik zal in elk geval blijven zoeken en eventueel nog eens proberen om contact op te nemen met Acer. Maar normaal gezien weten die mensen zeker ook van niets en doen ze alsof ze het ding nooit ontworpen hebben ... Ik kan alleen maar hopen dat iemand dit hier leest en weet hoe je het geluid van Acer eAudio Management op een Acer Aspire 8930G kunt vastzetten, zodat je niet telkens door heel die procedure moet bij het opstarten. Bij deze een oproep misschien ... Is daar dan niemand die weet hoe je dat moet vastzetten ??!!! :dontknow:

:heeeelllllooooo:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.