Ga naar inhoud

GPS verbonden met PC en nu streep in scherm...


mani88

Aanbevolen berichten

Ik heb contact opgenomen per mail met Garmin én de dealer.

Hopelijk krijg ik snel reactie, want het is inderdaad een volledig nieuw product, pas deze week gekocht.

Volgens mij ligt het probleem echt aan de verbinding met mijn PC.

De streep is verschenen nadat ik mijn GPS had verbonden met PC en nadien nooit meer verdwenen.

Het is een smalle, paarse streep die horizontaal over mijn scherm gaat. Net onder het midden.

@Asus: wat bedoel? Ik heb toch al gereageerd dat de reset niet heeft geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je antwoord gekregen hebt mag je het hier vermelden, zo kunnen andere leden hier ook een mogelijke oplossing terug vinden. ;-)

Ik zal het antwoord hier posten zodra ik het heb ;)

Maar denk dat er niet echt een oplossing zal zijn maar ik gewoon mijn toestel zal moeten inruilen...

Ik heb al 2x een reset uitgevoerd + een update van de software via http://my.garmin.com. Heeft allebei niet geholpen... Zou niet weten wat ik nog kan doen.

Is dit trouwens een nog voorkomend probleem? Dat er strepen op het scherm verschijnen nadat je iets aansluit met kabel op PC? Bijvoorbeeld door een fout in kabel of slechte verbinding of afhankelijk van software PC... Of is dit gewoon pech hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat bedoel ?...

Wel, ik kreeg in mijn mailbox enkel melding van Dasle's bericht en niet van jou dat eerder geplaatst werd, vandaar mijn reactie...

Ah daarmee, vroeg mij al af waarom ik nog eens reset zou moeten doen eerst xD

En heb blijkbaar typfoutje gemaakt, moest natuurlijk "wat bedoel je?" zijn ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.