Ga naar inhoud

GPS verbonden met PC en nu streep in scherm...


mani88

Aanbevolen berichten

Ik heb als optie bij de aankoop van mijn wagen een GPS (Garmin Nüvi) genomen. Het gaat om volgende optie: klik hier.

Nu heb ik vanavond mijn GPS via de bijgeleverde kabel aangesloten op mijn PC om er enkele MP3-bestanden op te zetten. Sindsdien heb ik een smalle, horizontale streep net onder het midden van mijn scherm. Een erg smalle maar wel erg storende streep.

Ik heb al geprobeerd GPS opnieuw op te starten -> helpt niet

GPS opnieuw met PC verbinden -> helpt niet

GPS in docking station (auto) plaatsen -> helpt niet

Ik heb schrik dat mijn scherm kapot is...

Herkent iemand dit probleem? Valt hier wat aan te veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

een reset van een Garmin 765T voer je als volgt uit :

° zet je gps uit.

° duw met een vinger op de rechter benedenhoek van het scherm.

° hou je vinger op de rechter benedenhoek van het scherm terwijl je je gps met een andere vinger opnieuw aan zet.

° als de melding verschijnt 'Wilt u echt alle gebruikersdata wissen?' dan mag je je vinger van het scherm verwijderen.

° druk nu op 'ja' om de reset te bevestigen.

° de gps zal nu opnieuw opstarten, hou er rekening mee dat de gewenste taal- en tijdsinstellingen opnieuw moeten ingegeven worden...ook zijn mogelijk je manueel ingegeven POI's verdwenen, net als je MP3's...maak eventueel eerst een back-up van je POI's en/of bepaald gedownload kaartmateriaal.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, door die reset ga je eigenlijk zowat terug naar de fabrieksinstellingen.

Als je na de reset nog altijd die lijn ziet, is er idd mogelijk wat mis met het scherm zelf, maar er wordt in zulke gevallen altijd eerst overgegaan tot een reset om zeker te zijn dat je software 100% ok is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.