Ga naar inhoud

Gast

Aanbevolen berichten

Nadat ik een msnadres ingaf om in te loggen op de webcamsite/Logitech,moest ik uiteraard

kontaktpersonen toevoegen om mee te cammen/chatten

ik wil de meeste nu verwijderen,maar HOE,je kan ze ook blokkeren,maar geraak er niet wijs uit

bedankt bij voorbaat

rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

gaat het over Live Messenger 2011 ?...

In deze versie is de optie 'contactpersoon blokkeren' niet meer aanwezig, ook het lijstje met geblokkeerde contactpersonen is uit de messenger gehaald...

Je dient je eerst 'offline' weer te geven voor de bewuste contactpersoon, nadien kan je de persoon verwijderen.

Contactpersonen kunnen ook beheerd worden door je aan te melden via deze link : ( https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1299775040&rver=6.1.6206.0&wp=MBI&wreply=http:%2F%2Fmail.live.com%2Fdefault.aspx%3Frru%3Dcontacts%26wa%3Dwsignin1.0&lc=1043&id=64855&mkt=nl-NL&cbcxt=mai&snsc=1 )

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad het gaat over logitech vid hd,ik deed dat nu instellingen/account en contactpersonen beheren,maar eens ik daar ben kan ik NIETS doen.er staat daar bv mijn blokkeerlijst,maar hoe dat te gebruiken ?

Als ik naar startpagina van logitech vid hd ga,zie je daar mijn vrienden opstaan,wil de meeste verwijderen,maar HOE,en indien dit niet kan ik ze hoe naar blokkeerlijst plaatsen.

Het lukt me ook niet om te cammen met een vriend,zie mezelf op het testbeeld,kan fotos nemen maar hoe kan ik daadwerkelijk cammen,het moet èèn of andere instelling zijn maar welke ?

Als ik probeer te cammen krijg ik volgende tekst: Kan geen verbinding maken,uw gesprek kan niet tot stand worden gebracht,omdat de persoon die u probeert te bellen uw uitnodiging niet heeft geaccepteerd,u kunt de uitnodiging opnieuw versturen via mijn instellingen.MAAR die persoon accepteerde me wel,ik zie hem,maar hij ziet me niet.

Hopelijk kunnen die beide probleemtjes opgelost worden,bedankt bij voorbaat trouwens

groetjes

rudy

---------- Post toegevoegd om 20:10 ---------- Vorige post was om 20:09 ----------

bedankt voor uw reactie,kreeg een reactie van clarkie,te zien hieronder,stelde de vraag verder aan hem,hartelijk dank voor de moeite anders

groetjes

rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag clarkie,

Tja,iedereen heeft bepaalde vaardigheden,dit soort problemen is niet mijn sterkste punt,ligt heel waarschijnlijk ook aan de leeftijd zeker.

Als ik iemand op windows live messenger uitnodig om te cammen,dan zie en hoor ik die persoon,maar die persoon kan mij niet zien.

Soms zie ik een grijs scherm,soms een grijs scherm met een webcamicoon met een rood kruis erover.

MAAR we horen elkaar wel BEIDEN,zodus er is verbinding,echter alleen via geluid,echter kan die persoon MIJ niet zien,ergens een instelling wat het beeld betreft zeker.Als ik webcam aan zet kan ik via logitech vid hd wel mezelf zien via het testbeeld,kan mezelf opnemen en laten afspelen als test,dus het werkt,maar cammen wat het beeld betreft lukt niet als ik met iemand in kontakt ben via messenger.Hopelijk komt er een oplossing op welke manier dan ook.

Groetjes,

rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo helpless,

wat betreft je problemen met Windows Live Messenger : check in WLM eens je video instellingen...

Nadat je ingelogd bent klik je op 'extra' --> 'audio en video instellen'.

Er opent zich nu een nieuw venster voor de geluidsinstellingen.

post-20447-1417704337,7591_thumb.jpg

Klik onderaan op 'volgende', je komt op een nieuw scherm voor de cam.

Schakel hier de cam uit en meld je af bij Windows Live Messenger.

Start nu WLM opnieuw op en log terug in.

Ga terug naar de instellingen voor de cam en zet je cam opnieuw als standaard.

post-20447-1417704337,7949_thumb.jpg

Ik heb in het verleden hetzelfde probleem gehad en bij mij heeft dit alvast geholpen.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hartelijk dank voor de moeite,heel lief.

Heb met een persoon kunnen cammen VOOR je bericht,voor de eerste keer.Als je een persoon via logitech vid hd uitnodigd dan moet die persoon bij ontvangst uitnodiging aanvaarden,dan komt er een webcamicoon van logitech vid hd op zijn bureablad en kon ik eindelijk cammen.ik veronderstel dat die andere personen dan die uitnodiging genegeerd hebben zeker uit onwetendheid,zal het nog eens weten te zeggen als ik het zeker weet.

groetjes,

rudy

aangepast door helpless
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.