Ga naar inhoud

pc traag ook opstarten en afmelden


bettina

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nee zo zag het er niet uit was donkerbruin oranje en er stond gelijk op dat het zoveel dagen geldig was als ik gebruik wilde blijven maken moest ik registreren.

Toen ik dat wilde doen(Nr # 26)

kreeg ik in beeld dat ik nu registreren en dan de korting van € 30.

Ik heb nu verwijderd en downloaden krijg ik ARO check PC op mijn pc.maar niet het icoon van avast??

Ik doe iets gigantisch fout denk ik

Ik gebruik wel Windows XP

Help

Dank je al vast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar bericht 32 van clarkie...klik daar op de woorden 'free versie' in zijn laatste zin...

Je komt op download.cnet.com uit, waar je klikt op 'download now'.

Zo krijg je rechtstreeks Avast 6.0 free als download...niets meer en niets minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit allemaal gedaan.

Hij staat er nu weer op maar weer met de mededeling hij is 30 dagen geldig en dan volgt weer de registratie waar het allemaal

mee begon.Dus weer terug bij af.

Daar bij staat icoon op bureaublad goed maar bij het balkje onderaan bij start is dat draaiende bolltje als je daar met de muis op staat komt er in beeld : uw systeem is niet volledig beveiligd.

En pc weer super traag.

Sorry voor het ongemak in vind dit ook heel vervelend hoop op nog een beetje geduld van jullie kant.

Weet het nu even niet meer.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan dien je je nu te registreren zoals eerder aangehaald...

Je moet een aantal gegevens ingeven (aanspreektitel, naam, leeftijdsgroep, gebruiksomgeving, computerervaring, enz...)

Na een jaar dien je je registratie te vernieuwen.

Dubbelklik op het bolletje in je taakbalk...Avast opent zich...ga nu naar 'onderhoud'...kies daar voor 'bijwerken'...update daar zowel de virusdefinities als het programma...

Onder 'onderhoud' ga je onder 'bijwerken' naar 'registratie' en voer deze dan ook uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.