Ga naar inhoud

Internet Explorer 9 is beschikbaar


Kurtt

Aanbevolen berichten

Download 32-bit versie van Internet Explorer 9

De 32 bit versie van Internet Explorer 9 kan u hier downloaden.

Download 32 of 64 bit versie van Internet Explorer 9

De 32 of 64 bit versie van Internet Explorer 9 kan u hier downloaden.

Volg nadien deze instructies:

post-484-1417704346,7939_thumb.jpg

Xp gebruikers dienen er rekening mee te houden dat IE9 niet geschikt is voor hun systeem, maar enkel voor Vista en Windows 7 gebruikers.

Ingezonden door: Asus

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Release Candidate voor Firefox 4 gedownload én deze lijkt bijna HELEMAAL op internet explorer en Chrome.

Net daarom koos ik niet voor internet explorer. Nu hebben ze er bijna alles van af gekeken. Het ziet er wel heel mooi uit, maar het is een hele aanpassing als je firefox 3.x gewoon was.

En transparantie zou ik uitschakelen want dat is echt lelijk bij fiefox 4 (persoonlijk mening).

Natuurlijk is er iets gedaan aan de snelheid, en de websites laden inderdaad (veel) sneller. Maar ik vind het erg spijtig dat Firefox 4 als twee druppels gaat lijken op Internet Explorer en Chrome. (leentje buur gespeeld??).

Het ziet er erg mooi uit, verzorgd, maar het is iets dat je gewoon moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had over IE 9 een vraag word het ook via updates van microsoft binnen of moet je

echt downloaden via de site van microsoft en wat gebeurt er met je bestaande internet browser?"

word die verwijderd of gebeurd dat automatisch pf os het moet nodig om te verwijderen?

Internet Explorer 9 hoef je niet zelf te installeren. Deze wordt u automatisch aangeboden bij Windows Update. Bij het installeren van Internet Explorer 9 blijven alle gegevens van Internet Explorer 8 behouden, dus al je bladwijzers en instellingen blijven behouden. Het is gewoon een update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke maar als ik windows updates na kijk dan staat er dat mij windows up-to-date is.

hoe kan dat kan in IE9 ook gewoon downloaden via microsoft

Waarschijnlijk is IE een optionele update. Daarenboven is IE nog maar pas uitgekomen en staat die nog niet bij Windows Update. Ze zijn hem nog aan het "uitrollen".

Manueel kan je internet explorer 9 downloaden zoals omschreven is in BERICHT 1 van dit topic.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.