Ga naar inhoud

Licenties Windows 7 ULTIMATE 32- & 64 Bit > "officieel verkochte full-versies" FAKE??


Nam-Reh

Aanbevolen berichten

Bij Microsoft Windows 7 ultimate 32/64 bit standard full version nederlands staat er beschreven dat je jou licentie op 2 PC's (van zelfde eigenaar) mag installeren...

> Windows 7 Ultimate 32/64bit (full version) Nederlands (kan op 2 verschillende pc's worden geinstalleerd van 1 gebruiker)

Ik heb het getest en je kan inderdaad op een pc en een laptop installeren want ik heb het daar gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is compleet legaal, met updates maar je hebt wel geen installatie cd...

Maakt weinig uit, want het is voor 1 pc...als je een oem hebt op een laptop van €1200 heb je ook geen dvd...

Installeren en meteen image maken op externe hdd.

Dasle, als je echt een cd wil is deze goedkoper : € 248.71.

>>> voor bedrijven, overheid & non-profit sector... Je moet 'n BTW-nummer inbrengen als je 'n klanten-log-in wil aanmaken... :-(

---------- Post toegevoegd om 20:15 ---------- Vorige post was om 20:11 ----------

Ik heb het getest en je kan inderdaad op een pc en een laptop installeren want ik heb het daar gekocht.

> € 325,49 incl. BTW per st...

Betreft het hier nu volgende versie: GLC-00174 ...?

Dan kan ik er even goed om gaan naar Compoint... (330 Euro) (+/- in de buurt & in de hand verkocht > onmiddelijk controleerbaar welke versie a.d.h.v. de beschrijving op & in de box)

---------- Post toegevoegd om 20:19 ---------- Vorige post was om 20:15 ----------

:eviltongue:

eBay.be: Windows 7 Ultimate 32 64-Bit Multilanguage + COA Lize (object 260753650814 eindtijd 22-mrt-11 11:27:43 CET)

eBay.be: Windows 7 Ultimate 32 64-Bit Multilanguage + COA Lize (object 260753651196 eindtijd 22-mrt-11 12:33:28 CET)

eBay.be: Windows 7 Ultimate 32 64-Bit Multilanguage + COA Lize (object 260753651301 eindtijd 22-mrt-11 13:33:10 CET)

eBay.be: Windows 7 Ultimate 32 64-Bit Multilanguage + COA Lize (object 260753651415 eindtijd 22-mrt-11 14:33:23 CET)

eBay.be: Windows 7 Ultimate 32 64-Bit Multilanguage + COA Lize (object 260753651576 eindtijd 22-mrt-11 15:33:13 CET)

eBay.be: Windows 7 Ultimate 32 64-Bit Multilanguage + COA Lize (object 260753651723 eindtijd 22-mrt-11 16:15:10 CET)

Iemand zin in 'n MSDN-licentie...? :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier toch wel bedenking in verband met de update.

Het zal in ieder geval niet Microsoft update zijn.

Daarbij geven ze toe dat het kopieën zijn.

Een vriend van me kocht er zijn Office.

Hij stond er ook eerst wat twijfelachtig tegenover maar nadien is gebleken dat het allemaal in orde was.

Als het allemaal illegaal zou zijn, hoe lang zou dan dat Microsoft Gold Certified Partner logo nog op hun site staan ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend van me kocht er zijn Office.

Hij stond er ook eerst wat twijfelachtig tegenover maar nadien is gebleken dat het allemaal in orde was.

Als het allemaal illegaal zou zijn, hoe lang zou dan dat Microsoft Gold Certified Partner logo nog op hun site staan ?...

Alles goed & wel...

Maar...

Wat doe je met het ontbreken van de "officiele installatie-sticker"...?

(dit dient toch ('n klein beetje) om te bewijzen dat dit 'n officiele installatie betreft...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, die sticker heb je niet als je daar koopt.

Dan moet je inderdaad een 'fysisch pakket' aankopen...dan heb je doos, cd, boekje en sticker.

Btw : de man waar jij je Ultimate's kocht heeft blijkbaar 'plots' geen enkel zoekertje meer staan op Ebay...xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, die sticker heb je niet als je daar koopt.

Dan moet je inderdaad een 'fysisch pakket' aankopen...dan heb je doos, cd, boekje en sticker.

Btw : de man waar jij je Ultimate's kocht heeft blijkbaar 'plots' geen enkel zoekertje meer staan op Ebay...xD

Yep...

Hij is zelfs "tijdelijk" niet bereikbaar voor PayPal...

Ik heb geen stress, PayPal haalt altijd z'n centen terug bij de verkoper (als hij in fout is) > PayPal = VISA = altijd gelinkt aan de "gewone" rekening van iemand...

Nu gewoon nog (met alle desbetreffende links) PayPal & ebay overtuigen van de fraude...

Daarom probeer ik altijd aankopen te doen via PayPal... >>> ADVIES op ebay !!!

Bescherming van koper en/of verkoper (alnaargelang de situatie).

Betalingen via bankoverschrijving zijn nooit gewaarborgd... (Heb recent zelf nu de vervelende ervaring gehad met 'n verkoper die 'n niet-komplete & gebruikte waterkoelingsset van Corsair Hydro H50 aan mij verkocht heeft, ook al had hij "NIEUW" in de beschrijving gezet...)

eBay.be: Corsair Hydro Series H50 (object 250762822326 eindtijd 29-jan-11 17:27:19 CET)

Tsjah, al doende leert men... :embarassed:

aangepast door Nam-Reh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf koop ik eigenlijk zelden via Ebay, marktplaats of dergelijke site's.

Als ik iets koop dan is het meestal in een straal van ongeveer 100 KM zodat ik het eventueel zelf kan afhalen.

Van dit soort dubieuze verkopers zijn er spijtig genoeg heel wat op dergelijke site's, en vind het dan ook een mooie actie wat jij hier onderneemt. :top:

Ten eerste hoop ik dat jij je geld terug krijgt en ten tweede dat de verkoper eens flink op zij bek gaat :D.

Maar ik betwijfel of het dit soort mensen ervan weerhoudt om in de toekomst weer van dit soort praktijken op te zetten en weer mensen in de maling te nemen.

Ik weet niet of er een soort rating systeem bestaat op Ebay waar je de betrouwbaarheid van een verkoper kunt aangegeven want dit zou een goede indicatie zijn voor toekomstige kopers.

Succes met je actie :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of er een soort rating systeem bestaat op Ebay waar je de betrouwbaarheid van een verkoper kunt aangegeven want dit zou een goede indicatie zijn voor toekomstige kopers.

Hier vind je het feedbackprofiel van Nam-Reh's verkoper...

De naam van de meest recente koper die een beoordeling gaf in het lijstje komt me bekend voor... ;-)

Vermoedelijk maakt de verkoper een nieuw profiel aan en wordt ie binnen de kortste keren terug actief onder een andere naam...

Het feit dat mensen gewaarschuwd worden voor dergelijke figuren vind ik een prima zaak !...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf koop ik eigenlijk zelden via Ebay, marktplaats of dergelijke site's.

Als ik iets koop dan is het meestal in een straal van ongeveer 100 KM zodat ik het eventueel zelf kan afhalen.

Van dit soort dubieuze verkopers zijn er spijtig genoeg heel wat op dergelijke site's, en vind het dan ook een mooie actie wat jij hier onderneemt. :top:

Ten eerste hoop ik dat jij je geld terug krijgt en ten tweede dat de verkoper eens flink op zij bek gaat :D.

Maar ik betwijfel of het dit soort mensen ervan weerhoudt om in de toekomst weer van dit soort praktijken op te zetten en weer mensen in de maling te nemen.

Ik weet niet of er een soort rating systeem bestaat op Ebay waar je de betrouwbaarheid van een verkoper kunt aangegeven want dit zou een goede indicatie zijn voor toekomstige kopers.

Succes met je actie :top:

(Meestal) ga ik m'n aankopen zelf ophalen, tenzij te ver...

Advies: zendingen per PayPal betalen, mocht er iets niet koosjer zijn, kan je steeds 'n klacht indienen, waar dan ook gevolg aan gegeven word.

Ebay valt (meestal) wel mee hoor...

Globaal aanbod, goedkoop (ik zeg niet beterkoop) wegens overaanbod,...

Ikzelf heb al enkele miskopen gehad, doch percentmatig te verwaarlozen (je moest eens weten...)

Het grootste probleem met feedbacks op ebay, is dat de kopers (meestal) meteen na ontvangst (& installatie) van de set de (positieve) feedback geven aan de verkoper...

Ik heb geleerd met feedbacks voor dergelijke (gevoelige) items te wachten, tot (bijna) aan de uiterste tijdslimiet dat je feedback kan geven...

Tegen dan is er (bij mij) meestal wel gebleken of iets legitiem is, of niet...

In dit geval was het (opnieuw) niet legitiem...

M'n 1ste 3 (op ebay) aangekochte (Windows 7 Ultimate "full-version") licenties hebben mij dit geleerd... Waren blijkbaar ook zo'n MSDN-licenties, doch wist ik veel... (baaj de weej: blijkbaar werkt daar 1 nog steeds foutloos van, wegens "nog steeds geen enkele wijziging in het systeem aangebracht"...)

Opeens (na wijziging van m'n 2 andere configuraties) kon ik m'n licentie(s) niet meer valideren...

Was effe balen...

En jawel, de verkoper had z'n profiel op ebay al gecanceld...

Doch ja, wat wil je...

1ste licentie gekocht aan (weet het niet echt meer, geen spoor wegens geen feedback van de verkoper ontvangen) 70 Euro...

2de & 3de waren enkel de licentie-sleutels (24,90 Euro per sleutel) > OK qua installatie, ik happy (maar niet voor lang...)

De verkoper was: Jimmy M Letefeur - 4570, Marchin - Belgique ( jason.moreau32@yahoo.fr )

Dus met deze 'n waarschuwing aan allen die goedkoop 'n licentie Windows (al dan niet 7 of XP of...) zoeken: Officieel kopen...!

En aan allen die deze raad niet willen volgen: wie z'n g*t (k*nt, derrière, bottoms) verbrand, moet maar op de blaren zitten...

---------- Post toegevoegd om 16:02 ---------- Vorige post was om 16:01 ----------

Hier vind je het feedbackprofiel van Nam-Reh's verkoper...

De naam van de meest recente koper die een beoordeling gaf in het lijstje komt me bekend voor... ;-)

Vermoedelijk maakt de verkoper een nieuw profiel aan en wordt ie binnen de kortste keren terug actief onder een andere naam...

Het feit dat mensen gewaarschuwd worden voor dergelijke figuren vind ik een prima zaak !...:top:

Klacht bij PayPal & ebay is reeds geopend tegen betrokken verkoper.

Heb ondertussen ook alle info naar Microsoft doorgegeven, zullen hem ook wel vinden...

Tsjah, nu nog wachten hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.