Ga naar inhoud

Oude Packard Bell pc start niet op via de cd rom....


Aanbevolen berichten

Ik heb speccy net gedownload maar als vraag om een publish snapshot geeft ie aan dat ie geen contact met de server kan maken....

Heb je wel een actieve internet verbinding?

Mocht dat niet lukken kies dan Save as text file, plaats de inhoud dan in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik ben er inmiddels achter dat ik een virus heb en waarschijnlijk is dit de oorzaak van het probleem....Heb een nieuw topic gemaakt en hoop dat ik het alsnog kan oplossen en dat dan ook dit probleem de wereld uit is....Mocht dit niet lukken dan ga ik alsnog proberen om de gegevens aan jullie door te spelen....evt op een andere manier....

Ik heb een aktieve internetverbinding, alleen als ik iets wil downloaden en daar een internetverbinding voor nodig heb, zegt ie dat er geen verbinding is, terwijl die er dus wel gewoon is....Denk dat dat virus hier de oorzaak van is, want ook unbuntu kan ik op een andere pc niet opnieuw installeren vanwege hetzelfde probleem....

Heb een nieuw topic aangemaakt en hopelijk krijg ik het virus ervanaf, het zit inmiddels in alle 3 mijn pcś alleen de pc waar unbuntu op draait heeft er verder geen last van, daardoor kan ik hier nu nog reageren, op mijn andere 2 pc's lukt dit al niet meer....

Toch bedankt voor jullie reakties!

aangepast door Sjeeltje100
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.