Ga naar inhoud

thunderbird wachtwoord


Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden,

Sinds ik deze morgen mijn pc heb opgestart en ik mijn e-mails wil lezen vraagt Thunderbird een wachtwoord. Dit heb ik nog niet voor gehad en ik kan nu ook mijn e-mails niet meer lezen, want deze komen niet binnen. Wat moet ik doen om dit weer in orde te krijgen.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo ricardo425,

mocht het geen tijdelijk probleem van de provider zijn, dan kan je het volgende doen :

* open Thunderbird en klik op 'extra', dan kies je voor 'opties'.

* in het scherm dat zich nu opent kies je voor 'beveiliging', dan kan je bij 'wachtwoorden' op

'opgeslagen wachtwoorden' klikken.

* daar vind je alle wachtwoorden terug die TB dient te onthouden, noteer deze eventueel op papier.

* het wachtwoord dat bij het niet meer werkend account hoort kan je nu verwijderen.

* sluit TB af en start hem opnieuw op, geef het wachtwoord opnieuw in en zet ook een vinkje bij

'wachtwoord laten onthouden door wachtwoordbeheerder', dit kan mogelijk je probleem oplossen.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu juist terug thuis van het werk en heb nogmaals geprobeerd . Alles is nog steeds hetzelfde, d.w.z. opgeven van wachtwoord en nog steeds geen e-mails te zien.

@Asus: Ik heb ook gekeken bij beveiliging en opgeslagen wachtwoorden, maar daar vind ik een blanco scherm.

Wat is hier gebeurt?

In elk geval dank voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Asus: Ik heb ook gekeken bij beveiliging en opgeslagen wachtwoorden, maar daar vind ik een blanco scherm.

Wat is hier gebeurt?

Da's inderdaad een bizar gegeven...:hmmmm:

Bij Thunderbird is dat dezelfde functie als bij Firefox...via die weg krijg je alle opgeslagen wachtwoorden te zien...

Het feit dat je daar geen wachtwoord meer hebt, kan mogelijk veroorzaakt worden door een té grondige opschoonbeurt van je pc...

Lukt het via de webmail zoals Stegisoft je vroeg ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.