Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hoi heb hier de pc van mijn broer bij mij als ik deze opstart

dan branden wel alle ledjes en hoor voeding aan slaan maar dan krijg je normaal een tuut te horen en dan start de pc op maar dit doet hij dus niet meer

wat zou dit kunnen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van de mogelijkheden kan zijn dat het RAM geheugen los zit (uit de expansion is los gekomen) of dat het defect is.

Je kan de kast openen en kijken of de geheugen-sticks goed vast zitten.

Wel eerst jezelf ff ontladen van statische electriciteit of je helpt ze zeker en vast om zeep ( dit kan dmv een anti static wrist strap)of als je deze niet hebt ontlaad jezelf aan een ongeverfd stuk van de radiotor bv.

wat ook een probleem kan zijn is dat er geknoeid is aan de BIOS. maar daar moetje al een kenner voorhebben om dat recht te trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koppel eens alle onnodige hardware los, Je cd/dvd-rom, harddisk, diskettestation, cardreader enz...... enkel je moederbord met processor en geheugen.

Zorg wel dat je statisch ontladen bent door bv. een stuk metalen waterleiding vast te pakken.

Start de pc dan?

Wacht nog even met alles weer aan te sluiten!!

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.