Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

dit is het ik krijg geen bios te zien niets op het scherm

---------- Post toegevoegd om 09:43 ---------- Vorige post was om 09:29 ----------

Koppel eens alle onnodige hardware los, Je cd/dvd-rom, harddisk, diskettestation, cardreader enz...... enkel je moederbord met processor en geheugen.

Zorg wel dat je statisch ontladen bent door bv. een stuk metalen waterleiding vast te pakken.

Start de pc dan?

Wacht nog even met alles weer aan te sluiten!!

nee nu start hij nog niet op wat kan ik nog doen ?

alvast bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel geheugen modules zitten er in de pc?

Verwijder de geheugen modules en start dan de pc.

Nu hoor je normaal de pc biepen daar het moederbord geen geheugen modules kan vinden.

Als je geen biepen hoort ben ik bang dat je moederbord stuk is.

Daar je anders de pc hoorde biepen bij het starten ga ik er vanuit dat het speakertje aangesloten en werkende is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke geprobeerd maar krijg geen biepen te horen ,er zat 2*2gb geheugen in

dus conclusie moederbord kapot ?????

Daar je anders de pc hoorde biepen bij het starten ga ik er vanuit dat het speakertje aangesloten en werkende is.

dit kan ik niet met zekerheid zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan eens 1 geheugen module proberen en dan ook afwisselend iedere keer 1 module van 2GB.

Heb je de manual nog van het moederbord of de pc, controleer dan even in welk geheugenslot je 1 module dient te plaatsen.

1 Defecte module kan dit probleem ook al veroorzaken of een slecht contact van de geheugen modules in het slot op het moederbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het ram geheugen zit goed vast want als het los zit blijft pc biep gefluit geven constant

Dus de pc geeft wel biepen, maar is dit voor de andere voeding geweest?

Heb je alle connectors wel aangesloten? Ook die 4-polige in de buurt van de processor.

Overloop eens alle aansluitingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de pc geeft wel biepen, maar is dit voor de andere voeding geweest?

Heb je alle connectors wel aangesloten? Ook die 4-polige in de buurt van de processor.

Overloop eens alle aansluitingen

nee ik weet dat het normaal die biepen geeft maar heb deze nog niet gehoord

maar dacht heb nog niets gehoord dus zullen er wel goed inzitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.