Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste,

Hoe kan ik mijn powerpointpresentatie aanpassen zonder dat mijn slideshow (die geprojecteerd word) wegvalt.

Vb. als organisator van een voetbaltornooi laat ik de resultaten van de wedstrijden projecteren. Tijdens deze slideshow wil ik deze uitslagen aanpassen zonder dat ik daarvoor mijn slideshow moet afzetten en zonder dat iemand merkt dat ik deze aan het aanpassen ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het eens geprobeerd.

het programma powerpoint geopend, een powerpoint geopend.

Van daaruit de powerpointvoorstelling afspelen en tegelijkertijd bewerken.

1. Het lukt niet omdat wat jij uitvoert ook zichtbaar is via je projectie.

2. Als ik iets wil aanpassen stopt de voorstelling.

3. dat de voorstelling zich aanpast in real-time, ik geloof het niet.

Bij mij lukt het dus niet met het programma powerpoint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Het lukt niet omdat wat jij uitvoert ook zichtbaar is via je projectie.

2. Als ik iets wil aanpassen stopt de voorstelling.

3. dat de voorstelling zich aanpast in real-time, ik geloof het niet.

Bij mij lukt het dus niet met het programma powerpoint.

Daar was ik al bang voor. Dat dacht ik dus ook.

@Matts123

Jij denkt misschien aan de tv krant van RTV of een andere regionale zender, waar inderdaad aanpassingen real-time gebeuren zonder dat een kijker het merkt. Of het balkje bij Breaking News dat blijft doorlopen onderaan het scherm en wordt aangepast zonder dat de kijker de bewerk-modus te zien krijgt. Maar die mensen gebruiken zeker geen Powerpoint hoor. Dat zijn veel duurdere en geavanceerdere programma's dat die gebruiken. Ik weet spijtig genoeg niet welke programma' s die gebruiken, maar ik geloof nooit dat dit Powerpoint is :)

Opgelet: je kan mooie dingen maken met Powerpoint hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.