Ga naar inhoud

Internet Explorer 7


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik heb me laten verleiden om IE7 te installeren, enkele weken geleden toen ik Windows XP heropgestart heb op mijn pc, maar dat ding vertoont zovéél verschillende haperingen dat ik daar weer van af wil.....

Probleempje is dat ik IE6 niet meer kan vinden....

Waar vind ik die IE6 op 't net om terug te installeren...

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Bedankt Asus!

Dat is blijkbaar wel een engelse versie van IE6 die ik gedownload heb. Kan ik die ook ergens in't nederlands vinden? Maar OK, desnoods kan ik met de engelse versie wel verder, beter dan een gebrekkige engelse IE7.

Bovendien....

Van IE7 is er geen 'uninstall' aanwezig, dus ik kan die niet zo maar wegdoen. En, als ik setup van IE6 laat lopen, engelse versie dus, dan zegt die dat er reeds een nieuwere versie van IE aanwezig is, en dat de setup dus niet kan voortgaan....

Hoe zal ik best die 'uninstall' uitvoeren? Gewoon de hele folder IE7 vernietigen? Of wat wordt in dit geval aangeraden?.....

Ter verdere info...

Mijn WinXP is een multilingua versie met nederlandse taal overdekt. Heeft dat enige invloed op de hele procedure? Vermoedelijk heeft dat geen invloed....

Graag nog even uw raadgevingen.

Waarvoor dank.

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, in principe hoef je die oude versie van IE6 eigenlijk niet te installeren...

Als je IE7 verwijdert zoals hier wordt beschreven herstelt IE6 zich na de verwijdering van IE7...

Zelf heb ik die omgekeerde beweging nog niet uitgevoerd, maar volgens de tips die Microsoft geeft in artikel 927177 zou je dan ook meteen je Nederlandstalige IE6 moeten terug hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Probleem is erger geworden nu....

Via de aangegeven link had ik geprobeerd IE7 te verwijderen, en IE6 zou dan automatisch weer beschikbaar komen.

Ik weet niet wat er fout gegaan is, maar die IE7 is weg en nu heb ik inderdaad mijn nederlandse IE6 terug, maar het enige dat ik ermee kan doen is die IE6 openen, en wat ik ook probeer, geen enkele website kan ik nog openen, telkens krijg ik het bericht dat de bedoelde website niet kan geopende worden.....

Bovendien kan ik zelfs niet de engelse versie van IE6 die ik had gedownload installeren, want als ik daarvan de setup wil doen, krijg ik nog steeds het bericht dat een recertere versie van IE aanwezig is en dat setup dus niet kan verdergaan.

Kennelijk is die IE7 van Microsoft en al wat errond hangt beterte vermijden dan te gebruiken...

Bovendien kan ik mijn Outlook EXpress 6 niet mùeer gebruiken! Ook die kan ik openen, maar als ik een bericht wil opene, dan krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden, en dat het bericht niet kan geopend worden.

Even vermelden dat SP3 wel op mijn pc staat, maar ik kan de uninstallgegevens niet vinden, ze zijn ook niet te vinden in de toepassing Software met aanvinken van de updates...

Lijkt erop dat ik echt met problemen zit zodat ik Win XP zal moeten heropstarten?......

Greetz

Jive1

NB. Dit bericht komt via een andere PC ....

aangepast door Jive1
vervolledigen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het programma hijackthis aanwezig op je PC?

Download het anders via een andere PC.

Voer onderstaande uit:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Jawel, ik heb Hijackthis en ook de andere programma's om malware te vinden, maar ik heb de drastische oplossing genomen, die me wel ook wat werk bezorgt, maar die uiteindelijk me de beste resultaten zal opleveren....

Ik ben via Format C de Win XP terug aan't installeren. Ik denk dat dit sneller en beter zal gaan....

Alleszins bedankt voor de raadgevingen!

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.