Ga naar inhoud

Epson printer/scanner SX115


Gast canyon

Aanbevolen berichten

Beetje hulp gevraagd bij scanproblemen,telkens ik scan krijg ik aan de rechterzijde van mijn blad een ongeveer twee centimeter dikke zwarte streep.Wat is hier de oorzaak van?

Alvast bedankt aan wie mij kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast canyon

Nog niet,kreeg reactie van Printershop(waar ik hem kocht) om de printkoppen uit te lijnen,probleem blijft.

Volgens mij is ie defect,gelukkig rest mij nog zeven maanden garantie.Ik heb hem nog maar zelden gebruikt eigenlijk.

Vreemd,blijkbaar weet niemand een oplossing voor dit probleem,zelfs Epson(België)wacht op een oplossing van hun technici.Van beide instanties verwacht ik nog een mail.

Toch alvast bedankt hoor.grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RMA is een nummer die je krijgt van printershop.

Met dat nummer kan je uw toestel opsturen naar printershop om na te kijken.

Dan wordt bepaald of het kan gemaakt worden ofwel krijgt je een nieuwe toestel.

Zonder RMA kan je niet opsturen.

Stappenplan defecten

Is je product defect? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1. Meld bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen.
  2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek.
  3. Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
  4. Na ontvangst van je zending, stuurt Printershop.be een ontvangstbevestiging via e-mail.
  5. We onderzoeken je klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Bij printershop moet je wel betalen voor verzending wat normaal gezien niet zo is bij defect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.