Ga naar inhoud

Geen toegang tot MSVCRT.DLL


douweziel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb de systeemvereisten zitten opzoeken.

Gigiastudio 3 werkt op windows xp.

Jij gebruikt windows 7.

Dan is er de mogelijkheid nog om het te proberen via de compatibiliteitsmodus, zoals jij dus gedaan hebt.

Hier vindt je er meer uitleg over: Oudere programma's uitvoeren in deze versie van Windows

En het werkt blijkbaar?? :top:

Als alles in orde is mag je op de knop "markeer als opgelost" klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

edit: programma (zonder duidelijke reden) uitgevoerd in compatibiliteitsmodus voor Windows 95, installeerde zonder problemen. Raar?

Maar je geeft aan dat het zich in de compatibiliteitsmodus perfect installeert???????

Waarom moet je dan nog toegang krijgen tot het bestand???

In windows 7 werkt het programma niet.

Je moet via de compatibiliteitsmodus werken, zie bericht 15.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik probeer een wijziging te maken in C:/windows/system32/MSVCRT.DLL wordt mij de toegang geweigerd door (de SID) S-1-5-21-1707938003-362006225-122919045-1000.

Ik kan nu helemaal niets aan het bestand wijzigen, ik kan het alleen lezen.

Ik heb al met cmd.bat regsvr32 /u msvcrt.dll geprobeerd, maar dan krijg ik de volgende melding:

''Module 'msvcrt.dll' is geladen, maar het toegangspunt DllUnregisterServer is niet gevonden. Zorg ervoor dat 'msvcrt.dll' een geldig DLL- of OCX-bestand is en probeer het vervolgens opnieuw.

Hoe kan ik mijzelf toegang geven tot MSVCRT.DLL?

Alvast bedankt

Misschien een domme vraag, maar waarom wil je daar een wijziging aanbrengen?
Eigenlijk wil een installatieprogramma daar een wijziging op aanbrengen, en toen dat niet lukte wilde ik de toegang wijzigen, maar dat werd geweigerd.
Om welk programma gaat het?
Goed. Gigastudio.
Geprobeerd, zelfde resultaat.

--

edit: programma (zonder duidelijke reden) uitgevoerd in compatibiliteitsmodus voor Windows 95, installeerde zonder problemen. Raar?

We hebben toch duidelijk gevraagd waarom je dat bestand moest kunnen aanpassen, of niet?

Het was eigenlijk een installatieprogramma gaf je door.

Eerst wou je niet zeggen welk programma.

Dan zeg je gigastudio.

Dan zeg je: het werkt in compatibiliteitsmodus.

Nu zeg het gaat niet over gigastudio.

Ik denk dat hier klare wijn geschonken moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn éérste vraag was, waarom ik msvcrt.dll niet aan kon passen.

Ik werd daarna gevraagd te zeggen waar dat voor nodig was. Ik wilde dit eigenlijk niet vertellen , want daar ging mijn vraag helemaal niet over. Off-topic dus. Nu was ik er uit mezelf achter gekomen dat het programma geïnstalleerd kan worden dmv compatibiliteitsmodus (nog meer off-topic), maar mijn eerste vraag, waarom ik msvcrt.dll niet aan kon passen, is nu nog steeds niet beantwoord (on-topic)!

Dus, even on-topic: waarom kan ik msvcrt.dll niet aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.