Ga naar inhoud

Downloadlimiet


Gast shuttle

Aanbevolen berichten

Gast shuttle

De vorige maand heb ik de downloadlimiet van het internetabonnement behaald. Daardoor werd de snelheid voor diezelfde maand erg gelimiteerd.

Normaal gezien zou alles vandaag gereset moeten zijn geweest, aangezien het een nieuwe maand is en alles dan opnieuw geteld wordt. Alleen lijkt dit niet het geval. Als ik de e-services van Belgacom raadpleeg staat er wel: "Gebruikt volume voor deze maand: 0 GB", maar het internet gaat nog steeds zo traag (hetgeen anders nooit is).

Het probleem doet zich niet alleen voor bij mijn computer. Iemand enige idee hoe en of ik dit kan oplossen? Ik kan amper afbeeldingen laden, mails lezen, etc. wat natuurlijk elk vervelend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van wanneer tot wanneer loopt je abbo?

Het kan bv. iedere 5de van de maand gereset worden. Terwijl dat voor iemand anders net zo goed de 16de van de maand kan zijn.

Dat dacht ik ook maar shuttle geeft aan dat zijn volume al terug op 0 staat.

Maar het zou goed kunnen dat het niet op 1mei teruggezet wordt maar zoals bij telenet volgens de datum van je abonnement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.