Ga naar inhoud

USB Poort


Gast patrickmh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast patrickmh

Kweezie Wabbit,

De bokjes hebben vroeger perfect gewerkt, toen het niet meer werkten zijn de geluid en usb driver geupdate, na de update werkte het nog niet, ik heb toen de usb drivers en geluid drivers verwijdert en toen de usb en geluid drivers opnieuw geinstaleert ook toen mocht het niet baten.

Toen daarna is er een systeem herstel gedaan van 2 a 3 weken geleden ook dit mocht toen niet baten.

Ik dacht ik ga de laptop opnieuw instaleren. na alles gedaan te hebben, alles drivers geinstaleert en geupdate, mocht het hellaas NOG niet baten.

nogmaals wat het vreemde er van is als ik de geluid bokjes nu bij mij in de pc aansluiten werkt het prima, sluit ik de bokjes aan op weer een anderen pc dan werkt het daar ook prima.

Dus ik weet het echt niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patrickmh

Dasle,

Nee vroeger niks anders aangesloten.

maar toch vind ik het raar van die laptop op de een of andere dag werken de bokjes niet meer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patrickmh

HOEVAAK moet ik nu nog gaan zeggen, dat het NIET aan de bokjes ligt, want als ik ze aansluit op mijn pc WERKEN ZE PRIMA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.