Ga naar inhoud

Problemen met HTTPS-sites


 Delen

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren kan ik geen enkel beveiligde sites (https) meer gebruiken.

Homebanking Deutsche bank, Ing, tax-on-web... computer blijft maar zoeken...

Niet iedereen is toch vandaag zijn betalingen aan het verrichten en belastingsbrief aan het invullen?

Werk met Window 7 Home Premium

Internet Explorer 9

Provider Belgacom; ADSL-lijn.

Beveiliging van Internet Explorer op laagste niveau gezet en functioneert nog niet.

Iemand die me kan vertellen wat het probleem kan zijn? En natuurlijk ook graag een oplossing.

Andere sites kan ik normaal gebruiken???

modify_inline.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



Dat was dus de volgende stap die ik wou voorstellen als Ccleaner het probleem niet oplost...

Indien stap 2 het probleem niet oplost : download Firefox (tenzij je hem al op je systeem hebt) en check of je via FF kan verbinding maken.

Ik ben enorm blij dat ik via Google deze site gevonden heb en zo spoedig verschillende antwoorden mag ontvangen.

Aangezien ik maar een leek ben zal ik "operatie met Ccleaner" maar overlaten aan meer gespecialiseerden hier in huis. Opruimen heb ik een heilige schrik van.

Op 2 HTTP sites tax-on-web en deutsche bank heb ik de sites geopend met Firefox en dit werkt wel.

Hartelijk dank voor de hulp nu kan ik toch al een beetje verder... afwachten wat het wordt met Internet Explorer 9.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Volg de tips van hierboven.

Lukt het nog niet, dan kan je dit doen:

1. Maak een herstelpunt aan. Hier lees je hoe je dat moet doen. Op die manier kan je altijd "terug", mocht er iets foutgaan.

2. Vervolgens kan je deze tips proberen van Microsoft. Het zijn 7 tips. Probeer ze één voor één rustig uit.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben enorm blij dat ik via Google deze site gevonden heb en zo spoedig verschillende antwoorden mag ontvangen.

Dat lezen we graag... ;-)

Aangezien ik maar een leek ben zal ik "operatie met Ccleaner" maar overlaten aan meer gespecialiseerden hier in huis. Opruimen heb ik een heilige schrik van.

Als je Ccleaner uitvoert zoals beschreven in de handleiding (zie link in bericht 2) zal er je niets overkomen...CCleaner is een veilig opruimprogramma, zou je eigenlijk regelmatig eens moeten doen.

Betrouw je het echt niet : maak dan eerst manueel een herstelpunt aan, zie bericht 6 van Kurtt.

Wat betreft de tip van stegisoft in bericht 3 : je kan internet explorer op de volgende manier opnieuw instellen :

° open internet explorer

° klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'

° klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

° nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

° nu herstart je je Internet Explorer.

Hieronder vind je een afbeelding waarop alles gemarkeerd is, je kan die afbeelding vergroten door er op te klikken.

Indien dit alles het probleem niet oplost, is er ook nog het 7-delig stappenplan, zie 2e link in bericht 6 van Kurtt.

post-20447-1417704400,8487_thumb.jpg

Hou ons op de hoogte van de evolutie als je wil...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE9 opnieuw ingesteld.

Sommige sites werken nu beter, maar probleem is nog altijd niet volledig opgelost. Kan bv. noch altijd niet op tax-on-web of Ethias verzekeringen.

Nu zijn er ook andere sites die ik niet meer kan openen, stonden in favorieten bv. Groove Music Shop...

Echtgenoot te laat thuisgekomen om andere berichten van "help" uit te proberen.

Zal weekend werk worden!

aangepast door meikever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...