Ga naar inhoud

beeld flikkerd in het begin wanneer je surft op het internet


Aanbevolen berichten

hallo,ik heb hier een laptop toshiba satellite ontvangen... het enige probleem is dat wanneer je gaat surfen dat het beeld een paar seconden gaat flikkeren en kun je op dat moment niets doen tot het over is,ik heb al een scan gedaan met de laatste nieuwe versie van avast 6,die heeft niks gevonden ook nog is met malware bytes antimalware gescheckt ook niks gevonden....:hmmmm: toch blijft het in het begin dat je gaat surfen even een paar seconden het beeld flikkeren.... iemand een idee?

mvg

:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke... ik heb eerst voor de zekerheid de twee verschillende antivirus software verwijderd en met ccleaner de boel opgekuisd en een scan gedaan met avast en malware bytes antimalware,dat leverde dus niks op ,heb ik daarna met hijackthis nog is alles geschecked ook niks verdacht gevonden,dus was ik even aan een hardwarefout aan het denken,heb de videokaart getest die was oke en alle kabeltjes en connecties waren oke,niks was los of beschadigd,dan heb ik een update gedaan voor de videokaart ,was niet nodig.....maar er was nog iets dat ik niet direct had gezien,ze had een proefversie van "registry mechanics" erop staan ,ik heb daar al in het verleden miserie mee gehad en heb het verwijderd en wat blijkt,niks geflikker meer alles terug inorde,heb vandaag nog is gaan horen of alles oke was en de persoon zei van ja alles oke,kan niet beter vertelde me die persoon ;-) terug de oude snelle laptop als vroeger!

voila ,een pluimpje voor mij weer hehe ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.