Ga naar inhoud

ADSL/VDSL problem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat is het probleem juist met uw server, en wat voor server draai je feitelijk?

Verliezen al je PC's in huis internet verbinding, of enkel die 'server', of blifjt in huis alles werken maar kan je er niet meer op van buitenaf?

Moet je je server dan 2/3 keer per dag herstarten of je sagem?

Hoe ziet de log van de sagem eruit? (veel disconnects / connects, lijnwaardes)

Je bedoelt Dyndns, ik weet niet of dit in zo'n sagem beschikbaar is, anders kan je dit altijd op je server zelf draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een linux server draaien en had vroeger nooit problemen mee gehad sinds ik die router heb. Als de server blokkert heb ik dan internet mijn andere computer maar dan wel heel traag of soms helemaal niet. Als de router blokeert moet ik die eerst opnieuw opstarten en werkt server weer. Mijn vriend had helemaal het zelfde probleem en hij heeft het opgelost met een ander router. Ik wil het hem vragen hoe hij dit gedaan heeft maar hij is voor 6 maanden in het buitenland en ik kan geen contact hebben met hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK dan zal ik zo een N-Router aanschaffen maar wil eerst 100 % zeker zijn dat dat compitabel zou zijn, want in geen enkele van die routers zie ik in de beschrijving iets staan van VDSL. Dus zal het zeker werken ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.