Ga naar inhoud

ADSL/VDSL problem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De Sagem is tegelijk modem en router maar het draadloze gedeelte is slechts G snelheid.

Je moet LAN1 van de Sagem verbinden met de WAN van de linksys.

Je moet eerst de linksys configureren zonder dat deze aan de sagem is aangesloten.

Je sluit de pc aan op de linksys met een kabeltje en je volgt dan de handleiding voor het instellen van de linksys.

Het WAN ip kan je op automatisch zetten of instellen op 192.168.1.10 en het LAN IP van de linksys stel je in op 10.10.10.1

Beiden met subnetmask 255.255.255.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK bedankt voor jouw hulp maar nog de laatste vraag. Kan ik die N-Router ook gebruiken zonder de Sagem want als je logisch nadenkt: als de Sagem router blokeert dan blokeert ook die N-router. Dus zal het ook zonder de Sagem ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hebben ze al komen doen maar krijg steeds hetzelfde probleem. Het is gewoon dat de router de server niet aankan, het is veel te zwaar voor de router, daarom valt hij dan ook soms uit.

aangepast door afoenis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enig idee wat ik kan doen in verband met de router ? Ik heb gehoord van iemand dat ik een vdsl modem kan kopen, die instellen en dan zo een N-router kan kopen en dan verbinden met vdsl modem en dat normaal moet werken ? Kan mij dat iemand bevestigen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.