Ga naar inhoud

Pdf


Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer hetvolgende:

Rechtsklik op het pdf bestand dat je wil openen. Kies dan Openen met... en kies Standaardprogramma selecteren...

Als je gewenste programma er boven tussen staat klik je er op, staat het programma er niet tussen, dan druk je op de knop Bladeren... en ga je door die boomstructuur naar de plaats waar PDF Converter Professional 7 staat.

Zorg dat je een vinkje plaatst voor "Dit type bestand altijd met dit programma openen"

Druk op OK om het venster te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het opent met het juiste programma maar kan ik niet uitschakelen dat ze mij eerst vragen wat ik wil doen.

vb ik wil op internet een pagina openen, de pagina blijft wit en onderaan komt er een balk bij die vraagt hoe ik het wil opslaan maar ik heb nog niet gezien wat op de pagina staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk moet je dit in het programma zelf nog instellen, dat pdf's in de browser zelf geopend moeten worden.

Dit vond ik op google:

Adobe Reader

Open Adobe Acrobat Reader and click Edit, Preferences. Choose Internet in the Preferences window. Uncheck Display PDF in browser option and close the dialog. Repeat the same and this time, enable the Display PDF in browser option.
Vertaling:

Eerst vinkje wegdoen bij "Display pdf in browser" in Adobe Reader (als het al weg was gewoon ok drukken), dan sluiten. Herhaal maar nu terug vinkje voor "Display PDF in browser".

PDF Converter Professional 7

Hier staat hoe je PDF Converter Professional 7 kunt laten samenwerken met Internet Explorer. Als je hulp nodig hebt bij de tekst, vraag maar! Als je kennis van engels minder goed is, wil ik wel een vertaling maken.

Het ziet er vrij technisch uit, maar dat is het zeker niet. Ik weet niet hoeveel je van windows kent, lukt het niet, geef dan een seintje hieronder wat er niet lukt :)

Opmerking: overal waar Program Files staat in de link moet het Program Files(x86) zijn, denk ik !

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Nederlands is beter dan mijn beetje Engels.

Maar ik begrijp dit ook niet goed ik heb Adobe Reader ingesteld voor mijn PDF bestanden te openen

en PDF Converter Professional 7 gebruik ik voor PDF bestanden te maken van publicaties voor af te drukken en dat gaat heel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar gebruik je internet explorer als browser.

Ik gebebruik IE niet als standaardbrowser maar als ik hem wil gebruiken krijg je onderaan een venstertje zoals bij jouw, maar met een andere vraag:

post-23245-1417704405,4077_thumb.jpg

Je kan er voor zorgen dat je die vraag niet meer krijgt.

Klik eens naast "save" op het neerwaartse pijltje.

post-23245-1417704405,4235_thumb.png

Je kan daar bevestigen en aanklikken dat de volgende keer die vraag niet meer gesteld wordt.

Openen nu die pdf bestanden wel zonder die vervelende vraag?

Bijkomende vraag: werk je met Engelse versie van internet explorer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.