Ga naar inhoud

Pdf


Aanbevolen berichten

Je kan daar bevestigen en aanklikken dat de volgende keer die vraag niet meer gesteld wordt.

Openen nu die pdf bestanden wel zonder die vervelende vraag?

Dan gaat die volgens mij de pdf 'saven'. In de printscreen van de TS zie je in het heel klein het woordje 'save' staan bij die melding. Hij heeft het liefst dat de pdf direct opent. Via mijn linken hierboven zou het werken, maar het is wel wat technisch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Uit je vraag in bericht 1 meen ik te kunnen begrijpen dat je de pdf wil openen zonder een melding te krijgen.

Als je kijkt naar je voorbeeld dat je plaatste in bericht 6, dan zie je daar bij de eerste suggestie 'Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - snelle weergave ' staan.

Klik op 'snelle weergave', de pdf opent meteen via Google documenten zonder bijkomende meldingen / vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kunnen we als volgend samenvatten:

De tip in bericht 10 zorgt ervoor dat je die vervelende schermpjes niet meer krijgt.

De tip in bericht 12 van Asus laat je toe de pdf direct te openen in je browser via snelle weergave.

De tip van Kurtt in bericht 8 zorgt ervoor dat je pdf altijd direct in je browser geopend wordt.

In adobe reader x stel het zo in:

- open adobe reader x.

Ga naar bewerken dan naar voorkeuren.

Ga bij categorieën naar internet.

Zorg dat alles aangevinkt is zoals op de onderstaande afbeelding.

post-23245-1417704405,5121_thumb.png

post-23245-1417704405,4572_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

bericht 8

nog niet gedaan omdat mijn Engels niet goed is

bericht 10

wanneer ik op het pijltje klik zie ik enkel:

save

save as

save and open

bericht 11

zo kan ik het direkt openen naar niet in PDF bestand

bericht 13

deze instellingen staan bij mij ook allemaal aangeklikt

ik heb een Engelse versie maar ga deze proberen te veranderen

aangepast door maegerman
Link naar reactie
Delen op andere sites

bericht 8

nog niet gedaan omdat mijn Engels niet goed is

bericht 10

wanneer ik op het pijltje klik zie ik enkel:

save

save as

save and open

bericht 11

zo kan ik het direkt openen naar niet in PDF bestand

bericht 13

deze instellingen staan bij mij ook allemaal aangeklikt

ik heb een Engelse versie maar ga deze proberen te veranderen

° bericht 8 : Kurtt heeft je spontaan voorgesteld om één en ander te vertalen...geen reactie van jou op dat voorstel...

° bericht 10 : er kwam geen reactie op de vraag van clarkie omtrent de taal van je IE...

° bericht 11 : je hebt de mogelijkheid aangeboden gekregen om de pdf's rechtstreeks te openen, zie tip in bericht 12...hier kwam geen enkele reactie op...

In bericht 1 ging het over het openen van de pdf's...je wil ze dus kunnen bekijken...die mogelijkheid werd je aangeboden...

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nadat je het vinkje verwijdert hebt ook op de knop OK geklikt, rechtsonderaan het venster?

Je gebruikt toch internet explorer als je het uitprobeert?

Ik heb het zelf ook geprobeerd en bij opent die dan in adobe acrobat zoals je zelf ook wou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.