Ga naar inhoud

nieuw UPNP AVV-APPARAAT


zubrrr

Aanbevolen berichten

er verschijnt regelmatig op mijn pc het volgende :

Nieuw UPNP AVV-apparaat gevonden.

Apparaatnaam:-MSI.

wilt u dit inschakelen of niet ?

wat is de functie van dit en wat betekent dit.

Mag ik het negeren of niet ?

nooit niet van gehoord en nooit verschenen op mijn pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande uit

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat het over een UPnP AV-apparaat ipv over een UPNP AVV-apparaat ?...

Een UPnP AV-apparaat is een Universal Plug and Play Audio and Video apparaat, bijvoorbeeld een media player...

Kan je een schermafbeelding van de melding maken en deze in een volgend bericht plaatsen (klik er op) ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na gisterenavond en de pc deze morgen terug opgestart, nog geen enkele melding gekregen over het bewuste apparaat. Dus ik laat je iets weten wanneer het terug verschijnt. p.s bij de vorige post van speccy was alles o.k. ?

grtz zubrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telkens wanneer een vriendin van mijn zoon hare laptop opzet krijg ik dit te zien. ze maakt verbinding via een router naar mijne d-link.

Ik kan er geen schermafbeelding van maken omdat het onmiddellijk verdwijnt. Geeft wel aan : wilt u verbinding maken met mediaserver ja of nee ? kan ik dit negeren want ze maakt enkel verbinding met mijne pc.(Heeft geen enkel invloed op de prestaties van mijn pc).

Het is wel degelijk een UPNP AVV-APPARAAT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

P.S. waar vind ik de hardware(domme vraag ik weet het)?

merk : acer aspire T135-S972.SYSTEEM WINDOWS XP HOME EDITION.

VERSIE 2002

SERVICE PACK 3.

meer kan ik nog niet vinden

---------- Post toegevoegd om 19:44 ---------- Vorige post was om 19:35 ----------

Weergave vernieuwen system.GIF Specificaties Acer Computermodel: Aspire T135 BIOS-versie: Award Software International, Inc. R01-B2 Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition Versie: 5.1.2600 Service Pack: 3.0 Locatie: C:\WINDOWS Proces-id: 76395-OEM-0011903-00100 Hotfix: KB982802 chip.GIF Geheugen (RAM) Capaciteit: 512 MB chip.GIF Processor AMD Sempron Processor 3000+ Versie: x86 Family 15 Model 44 Stepping 2 Snelheid: 1808 MHz gears.GIF Algemene informatie over de computer Computernaam: ACER-T135 Domein: THUIS Tijdzone: Romance (zomertijd) Verbinding: Werkstation (standalone) Proxyserver: Geen IP-adres:

IPX-adres: Niet ingeschakeld drive.GIF Lokaal station Totale capaciteit: 279.44 GB Som van de vaste schijven: (C: D: ) Gebruikt: 18.39 GB

Beschikbaar: 261.04 GB

---------- Post toegevoegd om 19:49 ---------- Vorige post was om 19:44 ----------

Microsoft Windows XP Home Edition dinsdag 10 januari 2006 0:00:00 Windows Update BIOS dinsdag 30 augustus 2005 0:00:00 Help-onderwerp weergeven card.GIF Hardware Onderdeel Status Bijwerken Help Videokaart Ondersteund Niet vereist Probleem oplossen Netwerkkaart Ondersteund Niet vereist Probleem oplossen Geluidskaart Ondersteund Niet vereist Probleem oplossen USB-controller Ondersteund Niet vereist Probleem oplossen drive.GIF Vaste schijf Schijfpartitie Gebruik Help Lokaal station (D:) 0% (Zeer laag) Meer informatie Lokaal station (C:) 31% (Zeer laag) Meer informatie chip.GIF Random Access Memory (RAM) Gedetecteerd geheugen (RAM) Minimale eisen Help 512 MB 64 MB Help-onderwerp weergeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.