Ga naar inhoud

Hijack Log, win firewall probleem.


Aanbevolen berichten

programma gedownload het mooie van dit programma vind ik dat ik kon zien dat ik nog nooit eerder een bsod gehad had;P

oke

crash time: 17-5-2011 18:47:06

bug check string: BAD_POOL_HEADER

bug check code: 0x00000019

caused by driver: ntoskrnl.exe

crash time: 17-5-2011 23:13:57

bug check string: BAD_POOL_HEADER

bug check code: 0x00000019

caused by driver: ntoskrnl.exe

crash time: 18-5-2011 17:14:08

bug check string: BAD_POOL_HEADER

bug check code: 0x00000019

caused by driver: ntoskrnl.exe

crash time: 18-5-2011 21:20:44

bug check string: BAD_POOL_HEADER

bug check code: 0x00000019

caused by driver: ntoskrnl.exe

was dit wat je nodig had?

het is in principe 4 keer dezelfde fout volgens mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb dit bericht per ongeluk ergens anders gepost.. weet niet hoe dat kon gebdeuren jullie kunnen dat vast wel weghalen toch?

Je bericht stond wel in het goede onderwerp maar op de volgende pagina en nu staat het er 2 keer :-)

Je kan altijd je eigen berichten bewerken en er iets van maken in de aard van "Oeps, verkeerd gepost" .

programma gedownload het mooie van dit programma vind ik dat ik kon zien dat ik nog nooit eerder een bsod gehad had.

Je zal zelf wel weten of je ooit al een bsod hebt gehad maar als je een schijfopruiming doet, worden de .dmp bestanden verwijderd en zie je ze niet meer met Blue Screen View.

was dit wat je nodig had?

het is in principe 4 keer dezelfde fout volgens mij

Dit is inderdaad wat ik nodig had en het is ook 4 keer dezelfde fout.

Nu nog uitvissen waar ze vandaan komt.

Je hebt toch niet toevallig nog een cd/dvd in de lade van het cd/dvd station zitten of een geheugenkaart vergeten in de kaartlezer?

Als je een printer/scanner hebt aangesloten, kan je die ook best loskoppelen alvorens te scannen met combofix.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol, als je dat nou van tevoren gezegd had... ik heb namelijk zo ongeveer standaard al 12 usb poorten in gebruik voor inderdaad printer externe hdd etc ga het nu doen hopelijk slaagt hij nu wel dan.

nog niet te beginnen over mijn cardreader met 4 of 5 ingangen (die gekgenoeg nooit werkt)

aangepast door Twiggstick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft niks uitgehaald.. het programma zegt zelf ook dat het mislukt is..

maar klopt het dat het een fix voor een dvd of cd station was want dat ding is gewoon stuk.

ik heb zo'n front panel met van die ingangetjes voor van die kaartjes (mmc XD SD etc.) maar die heeft er de ene keer geen zin in en de andere keer wel, het rare is alleen dat de andere ingangen die op dat panel zitten wel werken alleen de kaartjes spacen hem. maarja

ik heb het liefste die stomme firewall weer aan de praat.. want die kannie nogsteeds niet inschakelen.

ik begin langzaam te denken dat dit onmogelijk is (hij heeft het ooit wel gedaan)

nouja jullie zullen vast wel iets nieuws hebben denkk.

ik heb er ook al een keer zo'n cd fix overheengegooid, met installatie cd dat heeft daar zelfs niet voor geholpen:P

wat mij brengt tot dat ik een rare pc heb want er staat xphome op maar toen ik die fix deed vroeg hij om een xppro cd logica??

naja ik dwaal af.

volgens mij zijn we er wel bijna

aangepast door Twiggstick
s toegevoegd aan het woord zelf want anders leest dat zo vreemd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Oeps. Even uit het oog verloren.

Koppel alle usb apparaten los.

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Als die card reader op het front panel nog niet goed wil werken, open dan de kast en koppel de card reader los van het moederbord.

Probeer dan nogmaals combofix uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo,

Ik ben een tijdje weg geweest en heb dus niets kunnen doen nog.

nou heb ik dus de pc weer opgestart, zag er allemaal redelijk goed uit.

maar na een tijdje ging hij raar doen en kreeg ik een bluescreen of death.

het probleem nu is dat hij elkekeer weer op bsod vliegt na een minuut of 20 steedst

erbij na tegaan dat het laden van de desktop bijna tien minuten duurt..

dus dan heb ik 10 minuten om deze dingen te doen wat dus niet fijn is.

dus ik wou de recovery console gebruiken om zegmaar mijn windows te repareren.

maar het probleem is ik begrijp er geen ene bal van-.-

dus kortom ik zit in de grotere soep, zal vast grotendeels door mijzelf komen.

ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen want ik zit er niet op te wachten om mijn programma's en bepaalde bestanden te verliezen voor een schone windows installatie.

Jeroen

EDIT: de bsod die ik krijg is KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR

***stop: 0x0000077 (0xc000000e, oxcooooooe, oxoooooooo, 0x07cc2000

aangepast door Twiggstick
de bsod die ik krijg is KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.