Ga naar inhoud

Hijack Log, win firewall probleem.


Aanbevolen berichten

Is het altijd dezelfde foutmelding die je krijgt?

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja kernel stack inpage error. en het maakt niet uit of ik iets gebruik of niet, hij loopt na 10 min vast en dan gebeurt dat.

ik heb er wel een keer een variatie op gezien kernel stack iets anders error

maar ik zal wel ff een bluescreenvieuwtje doen als ik er genoeg tijd voor krijg.

ik stuur het zo wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke komtie ik heb printscreentjes gemaakt omdat noteren te lang duurt en ik dan elkekeer opnieuw moet beginnen.

post-26421-1417704535,9652_thumb.jpg

post-26421-1417704536,0045_thumb.jpg

post-26421-1417704536,5062_thumb.jpg

ik hoop dat dit werkt:P

data en alles staat erin maar het vreemde is dat er tussen de eerste en de 2e heel veel tijd zit terwijl ik in de afgelopen 3 dagen al ongeveer 10 keer bsod heb gehad.

EDIT: verkeerde bestandsextensies

aangepast door Twiggstick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik die dingetjes had geprintscreend heb is mijn pc gekgenoeg gewoon goed blijven lopen

dus ik dacht ik installeer me virusscanner snel maar weer even (hier later meer over) en ik kijk of hij het nog doet als ik zo terugkom

hij staat nu 4uur en 5 minuten aan

en is nog niet vast gelopen

en dus ook geen bsod dus ik denk dat dat wel weer inorde is, terwijl ik eigenlijk nog niks heb gedaan:P

maar alle andere problemen zijn er nogwel

firewall van windows werkt niet kan service niet starten

start ontzettend traag op op het pentium 4 scherm. dit kan ik versnellen door de computer eerst helemaal uit te zetten en de stekker eruit te rukken en em vervolgens aan te zetten.

taakbalk op de desktop doet er belachelijk lang over om op te starten (kan niet op de buttons klikken)

er verdwijnen rechtsonderin steeds meer icoontjes.

maar als ik nu kijk verbruikt hij nu gemiddeld 50% cpu ( Intel Pentium 4 3.000GHz kloksnelheid 2,99 GHz 1gb) en er staat vrijwel niks open wat dat kan doen. miss iets vreemds?

dit was normaalgesproken veel minder namelijk en dat was terwijl ik photoshop aan had en andere adobe programma's

en als laatste hetgeen wat mij gister gebeurde, mijn virusscanner was er gewoon mee gekapt hij had er geen zin meer in. ik heb hem daarna (na een bsod) weer geinstalleerd maar toen kapte hij er weer mee. nu vervolgens nadat ik dit vorige dus gedaan dacht ik hmm hij doet het al best lang beter die viruscanner er snel weer op en toen heb ik opnieuw opgestart. alles ging zoals het altijd ging de laatste tijd (traag) maar de virusscanner stond er nog op! dus toen heb ik em dus laten draaien terwijl ik weg was.

ik vind het raar dat die virusscanner ermee kapte dus misschien heb ik wel een raar virus of een gekneuste windows ofz.

MSSE vond niks

Malwarebytes ook niks.

Log malwarebytes:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.0.1200

www.malwarebytes.org

Database

version: 7515

Windows 5.1.2600 Service Pack 3

Internet Explorer 8.0.6001.18702

23-8-2011 21:01:35

mbam-log-2011-08-23 (21-01-35).txt

Scan type: Quick scan

Objects scanned: 191224

Time elapsed: 1 hour(s), 14 minute(s), 52 second(s)

Memory Processes Infected: 0

Memory Modules Infected: 0

Registry Keys Infected: 0

Registry Values Infected: 0

Registry Data Items Infected: 0

Folders Infected: 0

Files Infected: 0

Memory Processes Infected:

(No malicious items detected)

Memory Modules Infected:

(No malicious items detected)

Registry Keys Infected:

(No malicious items detected)

Registry Values Infected:

(No malicious items detected)

Registry Data Items Infected:

(No malicious items detected)

Folders Infected:

(No malicious items detected)

Files Infected:

(No malicious items detected)

ik dacht als ik toch nog een bericht post dan prop ik het er allemaal maar in

de computer staat nu 4uur en 23 minuten aan

Excuses voor het belachelijk lange bericht;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu precies 50 minuten nadat ik mijn voorgaande bericht gepost had.

vliegt mijn pc op bsod hij heeft het dus net iets langer dan 5 uur volgehouden

alleen staat er geen Kernel_inpage_error

maar er staat niks alleen het gebruikelijke verhaaltje eronder en een stopcode die nu ik kijk heel veel cijfers en letters bevat (meer dan ik ooit gezien heb)

nu ga ik maar pitten. die computer staat er morgen ook nog

slaapze iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.