Ga naar inhoud

Ubunti vandaag gestart,gaat goed,'k mis driver optiarc+hp g85


Aanbevolen berichten

Windows heb ik buiten gesmeten niet door hun schuld.Ik heb geen sticker achteraan met reg nr waarbij je altijd kunt herstellen.Mijn maat had er een engelse xp pro opgezet.1 en al gesukkel,mss door mijn ouwe laptop,'t manneke zelf.Bekijk mijn vorige topics maar.Dmv van firefox kan ik nu googelen en niet de zoveelste zoekertjes die zich opdringen.

2 X heb ik al een driver proberen te installeren maar faalde.Linux denk ik .Ik ben al eens gecrasht door de vele free downoaders aanbieders.Graag wat raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:shakehands:ubunti 10.10 is het."hier" heb ik gebruikt om de printer-driver met succes te downloaden.

Dvd mp3 herkent 'm nog niet,mss ook een driver nodig? (Optiarc AD-7543A)

Het bevalt me goed om met dit besturingssysteem te communiceren met mijn verstand.'t Is niet moeilijk,'t is gemakkelijk.

aangepast door carambole
type brander
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal "deze" wel eens lezen.Ik ben hulp gaan zoeken bij ubunti zelf.Na 4 maal verkeerd registreren kom ik niet meer binnen denk ik .Oude emailadres gebruikt,verkeerd gmail adres ingevoerd,verkeerd verificatiecode door kribbele krab tekst,enz.Moet ik ook hier ook mijn gmail adres achterlaten?

De gedownloade driver van de printer werkte niet dus daarom zocht ik hulp bij ubuntu.be.Je komt dan bij veel gestelde vragen en plots wordt alles weer amerikaanse language.Persoonlijk heb ik ook al ubuntu-contact ge-gmaild maar door de grote puinhoop is het mss nog ergens onderweg.

Voeger bij de commodore 64 en die brother printer kon je dip switchen verzetten zodat er de juiste letters uitkwamen.Ik denk dat die codec zoiets is.

Muziekjes kan ik draaien en laden stick gaat ook.De rest later.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag had ik de kleine hp1200 printer plug &play gedaan.Deze gaat mits je in het venstertje Hp1200 aanklikt.De hp officeJetG85 had een een probleem met de kleuren cartridge.X maal heb ik hem al gekuist en terug geplaatst omdat deze vrij nieuw is maar geen orginele hp.Met XP had ik daar geen last van als het maar zwart bleef.Kleur bleef gewoon weg dan of lichtjes.

Ubuntu.be geeft geen kick als je help mailt.Dvd data mp3 wordt niet herkent.

Op google vind ik er die scannen op ontbrekende drivers maar gaat niet diep genoeg volgens mij.

Hier staat in een topic "deze".De oudere versie,geldt dat ook voor mij?Mss naar de nieuwste versie upgraden?:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij nogmaals tevergeefs zoeken naar dvdmp3 ondersteuning heb ik maar ubunti 11.04 Server-amd 64 iso geplaatst .Plots wordt mijn Dvd rw data mp3 herkent na heropstarten labtop.

Als ik een beetje kan volgen dan krijg ik nu ondersteuning van die 11.04 Server.Of heeft die Iso 64 er iets mee te maken?Het wordt dikwijls gevraagd 32 of 64.Branden probeer ik als er meer tijd is.Nu eerst het werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Udf (pdf) lezen gaat ook niet.Als het kan zou ik graag de afbeeldingen gebruiken voor plaatsen in een forum of zo.Acrobat reader heb ik gedownload voor Linux.Niks,weeral.

De office printer geeft nog altijd de foutmelding van controleer het kleuren patroon.Een orginele kost al gauw 40..

Wil je de eigenschappen bekijken van driver diskettestation,32 OF 64 bit of iets anders dan is het ontoegankelijk.Is dit nu ubuntu,iedereen aan de ketting en meedraaien.(in het begin gratis en dan pay)

14.53 hr:testpagina is nu bezig.De contactjes van patronen waren een beetje roestig.De g85 stond via de seriele poort.Heb dit verandert naar usb.Een stuurprogamma heb ik dan geselecteerd en voila.Printen maar.:D:D:D

Daar is nog iets;de shift lock werkt niet.Via allerlei landen en azerty,querty en wat nog allemaal geraak ik er niet.Er is een voorbeeld bij maar deze laat rechts steeds cijfertoetsen zien.:rofl:

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.