Ga naar inhoud

Ubunti vandaag gestart,gaat goed,'k mis driver optiarc+hp g85


Aanbevolen berichten

Als je alle instructies die worden vermeld op de website die ik in een van mijn vorige berichten heb vermeld dan zou je toch dvd's en muziek moeten kunnen afspelen. Hoe oud is je pc eigenlijk?

Op deze (klik op "deze") vind je nog wat uitleg voor het installeren van hp-printers in ubuntu.

De kans dat het zal werken is eerder klein omdat deze printer niet wordt ondersteund. Dat zegt HP zelf alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Printer zegt weer:verwijder en controleer kleureninktparoon.Alles zit weer vast nu.Kuisen helpt niks.Aftapen van de 4 contactjes L en daarna R en vervolgens gewoon plaatsen helpt niet Er zou ook nog een verwarmingsspiraaltje ztten waardoor de gesproeiede inkt droogt op het blad.HP zelf kan ook nog controleren op erkende produkten die je gebruikt.Bij lege orginele hp color cardtridge zou de melding toch moeten verschijnen :inkt bijna leeg. IK STOP DEZE MET ONZIN en koop een Epson met afzonderlijke patronen.Dat kost minder dan een HP kleuren inktpatroon naar het schijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verschillende Epson printer gehad en ben er altijd behoorlijk content over geweest.

Allemaal letterlijk versleten geprint.

Ook heb ik 1 keer Canon printer gehad en dat is ook een heel goede merk.

HP heb ik ook en ben vanaf dag 1 niet content over.

Over algemeen mag je min of meer zo bekijken.

Hoe goedkoper de printer hoe duurder de inkt.

Als je een printer koopt dan kan je best eens kijken bij 123inkt kijken wat de inkt kost per ml

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog eens geprobeert met 2 lege HP cartridges.Iniatiliseren dmv een afdruk doet hij dan en gaat in de slaapstand staan.Geen foutmeldingen.Het blad had enkel het zwart afgedrukt.Kleuren patroon is dan gans leeg. Conclusie,'t moet orgineel zijn.:eviltongue:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het orginele (HPzwart,HPkleur), inktpatronen moeten zijn,daar wijk ik niet meer vanaf.Wat een toestanden.Mijn printer meet geen inktniveau.Bij een navulpunt moet ik terug mijn HP patronen hebben,geen andere.Ik heb zojuist iets geprint en dit lukte.Ik heb wel de vele geplaatse mss pseudo printers verwijdert en een nwe toegevoegd met stuurprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren kleur en zwart van HP gekocht.Ik moet binnenkort mijn vliegticket printen.De printer is nu braaf en doet alles wat ik vraag.Wat een prijzenverschil.In een klein pc winkeltje kost het 18 minder dan in zo 'n grote keten /stuk.

Ik zit nu te sukkelen met toetsenbord.Door schift lock terug te kunnen gebruiken voor de cijfers is het nu sukkelen.Dat stom engels met zijn synoniemen en meerdere keuzes voor de toets .............,rommel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogen we hier uit concluderen dat je kan printen in Ubuntu want het is me allemaal niet meer zo duidelijk.

Op welke instellingen staat je toetsenbord.

Dat kan je nakijken op volgende manier:

Systeem - Voorkeuren - Toetsenbord.

Normaal kon je dit reeds instellen tijdens de installatie of werd het automatisch correct ingesteld door Ubuntu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Printer is ok.:top:

Belgie Wang model 724 azerty

Verenigd Koninkrijk

Toetsenbordmodel Evdev-beheerd toetsenbord

Gisterer was het paniek en kon ik alleen nog sos zenden.Email zenden ging ook niet tov ontbrekende letters.Het lijkt dat hij in kinderslot zit.Boven de 2° led staat een slot met een 1 erin.Normaal brandt dat nooit.

Via systeem -beheer-systeem testen worden al je stations getest en desnoods wordt er automatisch iets gezocht om het te laten werken.Bvb dvd,daar ging hij zelf zoeken om het laten werken.Volg de stappen zou ik zeggen.

Als ik nu systeem test doe dan zie ik het balkje L en R bewegen.Het stopt niet meer.

Mss sluit ik deze topic en ga ik verder in de topic van wrOng toetsenbOrd :sOs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.