Ga naar inhoud

Fouten in Internet explorer, windows mail en help en ondersteuning


sunnyday

Aanbevolen berichten

Loop ik dan niet de kans dat alles wat CHKDSK en Combofix gedaan hebben weer ongedaan gemaakt wordt?

Kan ik IE9 niet gewoon deïnstalleren?

Ik wil ook graag proberen via een andere computer Chrome erop te zetten om te kijken of een andere browser misschien wel werkt.

Ik wacht eerst even reactie af, voordat ik iets doe.

Sunnyday

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan ik IE9 niet gewoon deïnstalleren?

Ik wil ook graag proberen via een andere computer Chrome erop te zetten om te kijken of een andere browser misschien wel werkt.

Als IE9 in de lijst van software staat, kan je normaal wel deinstalleren.

Een andere browser proberen is ook altijd een optie.

Probeer dit eerst voor je een herstelpunt gaat terugzetten.

Loop ik dan niet de kans dat alles wat CHKDSK en Combofix gedaan hebben weer ongedaan gemaakt wordt?

De acties van chkdsk zijn niet verloren want die hebben op de schijf zelf plaatsgevonden.

Hijackthis, malwarebytes en combofix zullen we opnieuw moeten uitvoeren aangezien de kans bestaat dat het herstelpunt ook "besmet" is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kweezie en Kape,

Ik heb vanavond eerst Chrome geïnstalleerd en toen bleek dat die browser prima werkte, heb ik IE9 verwijderd. (ik wilde eerst zeker weten dat ik een werkende browser overhield.

Na het verwijderen ben ik terug bij IE8. En het wonder is geschied!

Internet Explorer werkt weer prima, Windows mail geeft geen fouten meer en help en ondersteuning doet het weer.

Ik denk dat het probleem achteraf gezien makkelijker te tackelen was dan we dachten... IE9 veroorzaakte alle problemen.

Bedankt voor alle tijd en moeite die jullie genomen hebben!

Sunnyday

P.S. Kan ik hem markeren als opgelost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.