Ga naar inhoud

startpagina


Aanbevolen berichten

ik wil graag mijn stratpagina vastzetten kan dat?

bijvoorbeeld via register.

ik heb het nodig mijn broer haalt steeds google weg en doet zo een site met veel filmpjes dat duurt langer dan google.nl

hij wilt niet dat niet laten.

hoe zet je het vasT?

Alvast Bedankt:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Volg de tips hierboven van de collega's.

- Ik heb ook nog enkele tips:

Tip 1:

-------

Als ik het goed begrijp wil je je startpagina van je browser vastzetten.

Welke browser heb je?

In Firefox kan je tabs vastzetten zodat die steeds verschijnen bij het opstarten. (verklap dan niet hoe je dat kunt uitschakelen aan je broer):

Rechtsklik gewoon op een tabblad en kies "Vastzetten als app-tablad"

post-484-1417704421,9121_thumb.png

Tip 2:

-------

Als je firefox gebruikt, kan je ook een hoofdwachtwoord toekennen aan firefox. Bij alle belangrijke handelingen wordt dan het hoofdwachtwoord gevraagd zoals bij instellen homepage, ...

Hier maak je een hoofdwachtwoord voor firefox:

- Druk op de Alt toets. Vanboven verschijnt nu de menubalk.

- Ga naar Extra/Opties en ga naar het tabblad Beveiliging

- Zet dan een vinkje voor "Een hoofdwachtwoord gebruiken" en kies je wachtwoord. Onthoudt dit wachtwoord (schrijf het op een veilige plek op)

post-484-1417704421,9476_thumb.png

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Hoi selimboy9,

als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.