Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb overal gezocht maar nergens verkopen ze Windows xp. Ik heb een windows xp cd nodig om het NTLDR probleem op te lossen.

Iemand enig idee waar ze nog te verkrijgen zijn in Belgie? (Provincie oost-vlaanderen - antwerpen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

u zou een kunnen kijken in mycom paradigi die zoude vast wel voor een bedragje een cdtje willen maken

ik weet zelf niet of het in belgie omgeving vlaanderen antwerpen ook zo een winkel is maar kan je volgens mij

wel na kijken als je via een van de websites bezoekt en de poscode of adres check doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een mini laptop die ik van een vriend mag lenen omdat mijn computer het ntldr probleempje heeft

"Archive: /home/rgpersian/Downloads/UsbRecoverySata/hpusbfw.exe

[/home/rgpersian/Downloads/UsbRecoverySata/hpusbfw.exe]

End-of-central-directory signature not found. Either this file is not

a zipfile, or it constitutes one disk of a multi-part archive. In the

latter case the central directory and zipfile comment will be found on

the last disk(s) of this archive.

zipinfo: cannot find zipfile directory in one of /home/rgpersian/Downloads/UsbRecoverySata/hpusbfw.exe or

/home/rgpersian/Downloads/UsbRecoverySata/hpusbfw.exe.zip, and cannot find /home/rgpersian/Downloads/UsbRecoverySata/hpusbfw.exe.ZIP, period."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ga je te werk om het te downloaden.

Sla je de zip-map daadwerkelijk op of kies je voor openen bij het downloaden?

Je kan best voor opslaan kiezen.

Daarna pak je de zip-map uit en volg je de handleiding.

Als het blijft mislukken probeer het dan eens met een andere computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.