Ga naar inhoud

Facebook onthoud mijn account niet meer


odil

Aanbevolen berichten

1. Rechtsklik op de snelkoppeling van internet explorer op je bureaublad en kies Eigenschappen

post-484-1417704430,2548_thumb.png

2. Dan bij uitvoeren kies je "gemaximaliseerd"

post-484-1417704430,2938_thumb.png

als je geen snelkoppeling hebt op uw bureaublad van internet explorer, kan je er een aanmaken.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik rechtklik op de snelkoppeling van IE en kies voor eigenschappen, dan heb ik geen tab met de naam snelkoppeling.

Ik heb enkel de volgende tabs: Algemeen - webdocument - beveiliging - details - vorige versies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de snelkoppeling heeft een pijltje en daar klik ik rechts op, maar ik heb geen tab met naam snelkoppeling

Op mijn laptop met vista heb ik wel een tab snelkoppeling.

Op mijn laptop met windows 7 heb ik geen tab met snelkoppeling

aangepast door odil
Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar. Het kan zijn dat het tabje snelkoppeling in Vista er niet staat. In Windows 7 wel...

Probeer dit eens:

1. SLUIT ALLE vensters van internet explorer. Er mag dus geen enkele website geopend zijn.

2. Start Internet Explorer op.

3. Rechtsboven zie je dit:

post-484-1417704430,3291_thumb.png

4. Je ziet als eerste dat huisje. Ga boven dat huisje staan (of rechtsklik gewoon op een grijs gedeelte links van die symbolen), en kies Maximaliseren. Dat wordt nu onthouden voor al je websites.

post-484-1417704430,347_thumb.png

Lees ook dit en dit.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op het icoontje van IE klik op mijn bureaublad dan opent die mooi over gans het scherm, enkel als ik het facebook icoontje gebruik blijf ik een klein venster zien, ik heb al alle stappen overlopen wat hier is gepost, en ik heb al het icoontje verwijderd en een nieuwe snelkoppeling geplaatst op het bureaublad, niets dat helpt, heel vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder de aanwezige snelkoppeling naar Facebook.

Open nu je Internet Explorer (groot) en ga naar de login-pagina van Facebook...kopieer de URL die bovenaan in de adresbalk staat.

Ga nu naar je bureaublad en klik daar rechts op een lege plaats...kies voor nieuw en selecteer dan snelkoppeling...je moet nu een locatie ingeven, hier plak je de gekopieerde URL in en klik op volgende en dan op voltooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.