Ga naar inhoud

Pasword zoek


kees98

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een acer laptop met Windows vista home premium,mijn internet adres is van AOL en wel

icq. Ik ben van de ene moment op de ander mijn password kwijt geraakt hoe wie weet ik niet,als ik mijn

password opnieuw ingeef krijg ik gebruiker en of password niet goed,dit keer op keer.Inmiddels heb ik

mijn laptop een paar keer gereset maar niets helpt, weet iemand raad zodat ik mijn E-mail adres

weer kan gebruiken.Graag reactie op daar ik op mijn andere adres niet

meer kan inloggen. B.v.d. kees98.

aangepast door clarkie
e-mailadres verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je e-mailadres verwijderd wegens kans op spam.

Probeer eens via systeemherstel.

Voorts kunnen we je niet helpen met het zoeken naar je paswoord wegens forumregels.

Maar gaat het over een e-mailadres wat je niet meer kent of.......

probeer je probleem eens beter te omschrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarvan bent u het paswoord kwijt? Van uw internet login? Hou rekening met kleine en hoofdletters bij het ingeven van het paswoord.

Tips voor omzeilingen om toch je paswoord terug te vinden, staan we spijtig genoeg niet toe op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb E-mail adres van AOL en wel icqmail.com, tot voor het weekend kon ik normaal e-mailen in het weekend kan ik ondanks

herhaalde malen ingeven van het wachtwoord niet meer opstarten,ik krijg dan "adres en of password niet juist" ik weet echt niet

wat ik verkeerd heb gedaan. Ik heb het adres al jaren en heeft altijd perfect gewerkt.kees98.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer volgende methode:

plaats je wachtwoord in een wordpad of word document.

selecteer het wachtwoord (GEEN spatie erna selecteren, enkel het wachtwoord!!!), rechtsklik erop en kies Kopiëren.

Ga dan naar de plaats waar het wachtwoord moet komen, rechtsklik en kies Plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.