Ga naar inhoud

Drivers voor mijn systeem


MagicalM

Aanbevolen berichten

Hallo PC-Helpforum,

Ik ben vandaag overgestapt naar Windows 7 en moet zeggen dat het een erg goed besturingssysteem is.

Maar helaas zit ik met een klein probleempje.

Ik kan niet alle drivers vinden voor mijn computer.

Speccy geeft ook verkeerde temperaturen aan (91°C) terwijl mijn computer niet zo warm aanvoelt.

Maar hier in ieder geval een speccy logje om te tonen welke CPU en GPU ik heb.

Ik heb de GPU driver al kunnen installeren, zijn er nog enige andere drivers die ik zou kunnen installeren?

Alvast bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Doe eerst wat in bericht 2 gevraagd wordt en voer ook onderstaande uit, en plaats het in een volgend bericht.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik was vergeten het linkje er bij te plaatsen.

Dit is Speccy linkje: http://speccy.piriform.com/results/cXFewdamX3YMGlzSSmkR56E

Er staat nergens een uitroepteken bij apparaatbeheer.

Ik heb net wel 35 belangrijke updates moeten installeren voor Windows 7 (Windows 7 werd vandaag geïnstalleerd.)

De computer overhit sinds ik Windows 7 heb geïnstalleerd, en Speccy springt bij de CPU en Moederbord temperaturen van 85°C opeens naar 73°C of lager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaats de laptop op een harde en stofvrije ondergrond...leg onder de twee achterste pootjes telkens 2 cd/dvd-doosjes, zodat je laptop nu achteraan 2 centimeter hoger komt te staan dan vooraan.

Let er wel voor op dat de doosjes geen ventilatie-openingen afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.