Ga naar inhoud

HP5740 printprobleem


VDT

Aanbevolen berichten

Je kan de printer 'resetten' door volgende handelingen :

° laat de usb-kabel ingeplugd.

° zet de printer aan.

° maak het voedingssnoer los : eerst aan de printer zelf, nadien aan het stopcontact.

° na een twintigtal seconden stop je eerst de stekker in het stopcontact, nadien verbind je de printer opnieuw met de kabel.

° indien de printer niet automatisch start duw je de powerknop in en check je of dit je probleem heeft opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Clarkie: ik heb gezien hoe het moet en heb de printer helemaal nagekeken; er zat niets meer in.

Maar heb het niet op kunnen lossen.

@Asus: ik heb je reset-methode geprobeerd maar helaas, geen verbetering. Hij pakt nog steeds een vel en transporteert het ong halfweg en stopt dan.

Het rechter lampje (de pijlknop) knippert dan. Als ik erop druk voert ie het papier uit de printer en pakt een nieuw vel, enz.

Tot ik de printer uitzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de suggesties in de handleiding geprobeerd maar geen enkel verschil.

Ik denk dat je gelijk hebt en dat er bij het verwijderen iets beschadigd is. De printer maakt niet echt een ander geluid, Hp's zijn nou niet echt de stilste printers.

Hij was niet zo duur dus ik wacht wel weer op een aanbieding en lees dan eerst de handleiding voor ik een storing oplos xD.

Maar we gaan het hier maar eens bij laten.

Ik bedank jullie in ieder geval voor de tips en het meedenken, top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.