Ga naar inhoud

vista 7 SP1


Aanbevolen berichten

Hallo Kweezi

Heb mijn pc nu pas terug, na mijn laatste bericht ben ik zelf een nieuwe pc (nu ook laptop gaan kopen omdat ik die zou kunnen meenemen op vakantie, zal ongeveer 1 maand weg zijn) Ik ben dus pandora_6039. Ik wilde van de gelegenheid gebruik maken en heb de verkoper gevraagd als service even probleem SP1 kon nazien van pc kleinkind. Ik heb dus tot vanavond moetyen wachten op mijn pc, maar het probleem met mijn kleinkinds pc is groter dat hij ook verwachte zei verkoper (technieker zelf niet meer kunnen spreken)

Gevolg pc staat nu nog 1 maand in die winkel want morgen vertrek ik dus op verlof op. En hopelijk heb ik daar geen problemen nu .Had wel gevraagd dat SP1 moest geinstalleerd zijn.

Hopelijk geraak ik daar op het net, is met kaart hebben ze gezegd maar ik heb daar geen ervaring mee.

Ik heb ook gezien dat er deze avond nog een bericht over het probleem SP1 is binnengekomen en veel info erover is.

Kan dit probleem nog zo lang als onopgelost blijven?

Ik meld je ook zekerlijk moest het probleem door verkoper opgelost zijn!

Alvast vele dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 1 maand later...

Hallo Kweezie

Ben terug van zaterdag.

Maar ik kan je het goede n ieuws mededelen dat deze zaak opgelost is door de winkel waar ik mijn nieuwe pc heb gekocht.

Waren er ook niet direct mee klaar, mijn dochter is erzelf om geweest. Kan geen verduidelijking aan je mededelen maar hadden gezegd tegen haar dat gans windows overhoop lag.

Met deze ga ik deze discussie afsluiten en jou en je team een welgemeende dank toewensen.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.