Ga naar inhoud

vista 7 SP1


Aanbevolen berichten

Hallo

Kan iemand mij verder helpen om sp1 te kunnen instalerenen cofigureren?

Downloaden lukt maar als hij aan configurern toe is blijft systeem hangen op 44%.

dan hersteld pc in vorige toestand.

Op einde krijg ik de melding van:ERROR_INSTALL_FAILLURE(0x80070643)

Heb alle in mijn kunde mogelijke stappen geprobeerd maar het lukt mij niet.

Nagezien met MBAM ad en spyware, 150 objecten verwijderd

Nazicht juiste stuur programma's Igkm32sys en ...64sys , is reeds 8.16......,directX versie 11.==>geen problemen gevonden.

Ook KB's24548260,2534366,en 2533552 zijn geinstalleerd

Foutnummer zou verwijzen dat in windows Installer het probleem zitten, en geeft volgende link aan:

http://microsoft.com/KB/958052/nl.

Met Fix it:

Gekozen door hen op te lossen:schakel logboekregistratie voor Windows Update:FIXIT 50473.msi .

Krijg de melding:dit is niet van toepassing voor uw systeem.

Dan gebrobeerd met optie zef proberen: een registerbestand aangemaakt in kladblok en opgeslegen al LogOn.reg in op bureaublad. Maar krijg daar ook de melding dat dit niet kan: kanC:\Users\Eigenaar\Desktop\LoggingOn.reg niet importeren: het opgegeven bestand is geen registerscript. U kunt alleen binaire registerbestanden importeren vanuit de registereditor.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bekeek je reeds deze (klik er op) tips ivm de installatie van SP1 bij Windows 7?...

Je geeft ook aan dat er sprake is van malware.

Download HijackThis (klik er op).

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Dit (klik er op) filmpje kan je helpen om een hijackthis logje te plaatsen.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou door het ganse proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vele malen geprobeerd, kladblok word wel geopend maar het logfile word er niet in gekopieerd. Als ik op ctrl +A gebeurd gebeurd er niets en als ik op en dan ctrl+A en enter ook niet. Direct na de vraag [Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.). Direct na die vraag krijg ik de file maar met op die toetsen te drukken word het dus niet gekopiéérd en blijft het venster van kladblok leeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit eens:

- Bekijk terug bericht 2 hierboven

- Maar kies bij Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer" voor 'Klik bij "HijackThis Downloads op "Executable".

Daarna dubbelklikken op het gedownloade. En daarna het filmpje van bericht 2 (onderaan) eens bekijken wat je moet doen.

Misschien lukt het zo?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.