Ga naar inhoud

opgelicht en bestolen


axel321

Aanbevolen berichten

hoi ik speel een online spel deepolis ik heb mijn wachtwoord doorgegeven aan iemand die ik kende via het internet hij zou mijn wachtwoord veranderen omdat ik het niet kon nu heeft hij dat account gestolen wat kan ik hier aan doen melden bij de politie of niet ik heb zijn voleedige naam en gsm nummer en zijn gemeenten waar hij woont

mvg axel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een poging ondernemen via de politie, maar ik weet niet hoe ze er daar gaan over denken.

Wanneer ik mijn Visa-kaart met pin-code aan iemand geef, dan weet ik dat misbruik tot de mogelijkheden behoort.

Inloggevens zijn strikt persoonlijk.

Hou ons maar op de hoogte van de evolutie...

Succes !...:top:

Aanvulling : mocht je dat weggegeven paswoord ook nog op andere sites, e-mailaccounts, enz. gebruiken om in te loggen, wijzig dan zo snel mogelijk je inloggegevens op die betreffende sites !

aangepast door Asus
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

idd les geleerd maar ben toch niet naar de politie geweest is eigen schuld he

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen of vragen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.