Ga naar inhoud

systeemherstel en tijdelijk profiel


Gast l.huijgen

Aanbevolen berichten

Gast l.huijgen

Hallo, in verband met problemen heb ik gebruik gemaakt van systeem herstel.Helaas heb ik het afgebroken voordat het klaar was.

Het probleem is nu dat mijn map dokumenten er niet meer is en dat ik nu ben aangemeld met een tijdelijk profiel.

Het opstarten duurt nu 10 minuten.

mijn vraag is nu: Bestaat er een mogelijkheid om terug te gaan naar de oude situatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een Windows installatie- DVD?

Plaats die in je dvd-rom.

Herstart je PC en kies voor opstarten vanaf dvd-rom.

Kies dan opties voor systeemherstel.

Dan kies je systeemherstel.

ook dient de vraag gesteld welke je problemen waren waardoor je een systeemherstel wou uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast l.huijgen

Hallo Clarkie, als ik dit doe is er dan een kans dat ik mijn map dokumenten ook weer terug krijg.

Het is wel opgevallen dat mijn foto's er nog steeds opstaan en ook alle programmas die ik er later op heb gezet.

Wat het probleem was waardoor ik systeem herstel gebruikte weet ik niet meer maar ik zette het uit omdat ik een andere oplossing in gedachte had.Helaas te laat.Alleen in de tijdelijke mode kan ik niets opslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie, als ik dit doe is er dan een kans dat ik mijn map dokumenten ook weer terug krijg.

Het is wel opgevallen dat mijn foto's er nog steeds opstaan en ook alle programmas die ik er later op heb gezet.

Wat het probleem was waardoor ik systeem herstel gebruikte weet ik niet meer maar ik zette het uit omdat ik een andere oplossing in gedachte had.Helaas te laat.Alleen in de tijdelijke mode kan ik niets opslaan.

Systeem operaties zoals systeemherstel en updates of installatieprocedures mag je nooit afbreken tenzij de pc vastloopt of crasht.

Een systeemherstel komt niet aan de gegevensbestanden. Je opgeslagen dokumenten, foto's, films en zo worden dus niet verwijderd of gewijzigd.

Probeer in vilige modus op te starten en dan een systeemherstel te doen naar het herstelpunt voor datgene wat je hebt afgebroken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast l.huijgen

Hallo beste mensen , ik durf er geen recovery schijfje in te stoppen omdat ik dan zeker weet dat ik alles kwijt ben.

Ik weet zeker dat alles er nog in zit.

omdat ik nu met een tijdelijk profiel werk en ik probeer systeem herstel dan heeft hij geen data in zijn geheugen staan waar ik naar toe kan teruggaan.Wanneer ik picasa opstart dan vraagt hij elke keer zal even alle foto's op de computer bij elkaar zoeken ,dat doet hij zonder problemen en heb ik weer alle foto's. wanneer ik dan weer afsluit en opstart moet alles weer van voren af aan.

Voor mij is dat het bewijs dat alles er nog opstaat, alleen wil ik weten hoe kan ik erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast l.huijgen

Ik vergeet nog even te zeggen dat ik zelf negens de foto's kan vinden.Picasa kan dat wel.

Mijn map met afbeeldingen is leeg.

Ook als ik kijk naar de beschikbare ruimte op de computer lijkt dat hetzelfde als voor het probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat ik dan zeker weet dat ik alles kwijt ben.

Voer gerust uit wat kweezie wabbit vraagt in bericht 6.

Een herstelpunt terug zetten houdt geen gevaar in voor persoonlijke documenten.......enz

Je geraakt door deze bewerking geen persoonlijke bestanden kwijt.

Om in veilige modus te geraken herstart je de PC, en tokkel je direct op de F8 toets tot je een zwart scherm ziet met witte tekst.

Daar kan je veilige modus selecteren.

Zet dan een herstelpunt terug.

Hoe je dat doet lees je hier. (klik erop)

Breek de bewerking niet af voor voltooiing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.