Ga naar inhoud

systeemherstel en tijdelijk profiel


Gast l.huijgen

Aanbevolen berichten

Gast l.huijgen

Ik heb alles geprobeerd zoals aangegeven.

Het probleem is dat er in het tijdelijk profiel geen herstelpunten zijn.

wanneer ik dat inschakel in het tijdelijk profiel en maak vandaag een update dan kan ik morgen naar het herstelpunt van gisteren.Mits ik de computer niet uitschakel.

Wanneer ik de pc geheel uitschakel en opnieuw opstart en ga naar systeem herstel dan staat daar geen datum meer in.

Dat tijdelijk profiel kwam vanzelf op nadat het probleem zich voordeed nadat ik systeemherstel te vroeg had afgebroken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het probleem was waardoor ik systeem herstel gebruikte weet ik niet meer

Ik kan me absoluut niet inbeelden dat ik een systeemherstel zou doen omwille van problemen en me dan achteraf niet meer zou kunnen herinneren wat nu juist het probleem was wat me tot dat systeemherstel bracht...:hmmmm:

Best wel belangrijk om dat te weten, enerzijds om hier sneller tot een oplossing te komen...anderzijds ook voor jezelf, toekomstgericht : voor je het beseft zit je opnieuw in hetzelfde schuitje.

Een installatie CD kan hier inderdaad een oplossing zijn, mogelijk moet je ook in je bios de bootvolgorde nog wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.