Ga naar inhoud

Framework


driesten

Aanbevolen berichten

Ik heb sedert vorige week problemen met framework op mijn notebook.

Telkens als ik de notebook wil aflsuiten vermeld het afsluitvenster dat er een

nieuwe windows live update is. Als ik deze update wil accepteren blijkt bij mijn

volgende opstartbeurt dat de update's niet zijn uitevoerd.

Ik moet wel zeggen dat framework 2, alsook framework 3 op mijn pc staan.

kan dit de oorzaak zijn? En hoe zou ik het kunnen oplossen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je bij het afsluiten van je pc merkt dat er nieuwe updates zijn gevonden sluit je op dat moment beter niet af, maar ga je beter eventjes via Windows Update (configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> Windows Update) kijken naar de aangeboden updates...selecteer wat je wil installeren, voer de installatie uit en indien de updates dat vragen : start je systeem opnieuw op...sluit pas volledig af na de installatie van de updates...

Het duurt misschien een paar minuutjes langer, maar het bespaart je een aantal mislukte updates en het levert je een up-to-date systeem op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer eerst de tip uit van Asus in bericht 2.

Als dat niet lukt, volg dan deze (KLIK) stappen.

Daarna zullen de updates niet steeds meer terugkomen van .NET Framework en kan je terug naar updates gaan zoeken en zal de updates van Framework wél correct verlopen.

Het is bekend dat Windows XP problemen heeft bij updates van .NET Framework, vandaar mijn stappenplan hierboven die het probleem (normaal gezien) oplost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je bij het afsluiten van je pc merkt dat er nieuwe updates zijn gevonden sluit je op dat moment beter niet af, maar ga je beter eventjes via Windows Update (configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> Windows Update) kijken naar de aangeboden updates...selecteer wat je wil installeren, voer de installatie uit en indien de updates dat vragen : start je systeem opnieuw op...sluit pas volledig af na de installatie van de updates...

Het duurt misschien een paar minuutjes langer, maar het bespaart je een aantal mislukte updates en het levert je een up-to-date systeem op.

geprobeerd om zoals aangegeven in link te herinstalleren.

tijdens installatie treed er een fout op :s

Je had de tip van Asus uitgevoerd.

Je geeft dan door dat tijdens de installatie een fout optreedt, welke fout?

Is er een foutcode? die kan ons verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.