Ga naar inhoud

conflict met geinstalleerde antivirussscanners?


Aanbevolen berichten

Neen, werken elkaar niet tegen. Maar vermits beiden aan real-time scanning doen, zou je dat voor eentje kunnen uitschakelen. En dan lijkt Malwarebytes daarvoor het aangewezen programma. Dan gebruik je dat enkel als je zelf wil dat het scant ... en dat hoeft niet noodzakelijk elke dag te zijn, maar wel op geregelde tijdstippen. Doe je het op die manier, hou er dan wel rekening mee om Malwarebytes telkens te updaten als je het wil laten scannen. Dan wordt de meest actuele database geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet zo dat de freeware versie van Malwarebytes geen real-time bescherming biedt en dat dit enkel voor de Pro versie is voorzien ?...of ga ik hier de mist in ?...:hmmmm:

Neen, je gaat helemaal de mist niet in : dat klopt volledig. Pro heeft real-time, free heeft dat niet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie's!

Ik had inderdaad een Malware proefversie gedownload i.pv. gratis Malwarebytes , dus dat gaf een probleem,want mijn computer werd wel erg traag daardoor.

Enkele onderdelen nu uitgeschakeld en de pc werkt nu sneller.

Ik heb het nu een tijdje uitgeprobeerd maar op de een of andere manier blijft de pc langzamer reageren...maar dit het kan natuurlijk altijd eens gebeuren.

Doe er voor de zekerheid nog een Hijacklog bij .

Zou iemand dit voor mij willen controleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.