Ga naar inhoud

werkbalk (toolbar) doet hey niet


bettina

Aanbevolen berichten

Kan je het onderstaande eens uitvoeren, liefst als je al een tijdje (+/- 1u) op je pc actief bent :

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb comfix geinstallerd en op bureaublad gezet.Dan op uitvoeren

krijg eest een klein beeeld met felgroene letters dat heel snel doorgaat en dan het vlak van combofix -zwart vlak.

hij draait al de hele dag ongeveeer maar komt geen streepje verder.

Probeer hem er nu af te halen maar hij staat niet op mijn conf,scherm

Hoe kan ik hem verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /)

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat bedoel je met (of scan.exe) # 75
Je had toch problemen bij het downloaden en opslaan van combofix?

Toen werd gezegd om combofix op te slaan als scan.exe

Ik weet niet onder welke naam je combofix dus gebruikt en daarom had ik de beide mogelijkheden opgegeven.

Herstart de pc en probeer dan nogmaals om combofix uit te voeren en een logje te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.