Ga naar inhoud

IE 9 deinstalleren probleem


agie

Aanbevolen berichten

De gouden combinatie is alvast niet IE aangevuld met een firewall en een antivirus, zie ook de link in Clarkie's bericht (post hier boven).

IE zit zowat bij iedereen 'in de bezemwagen' als het op snelheid aan komt...bovendien zijn helaas er tal van problemen met versie 9, om het dan nog niet te hebben over de beveiligingslekken uit het verleden.

AVG was een lichtgewicht onder de gratis anti-virusprogramma's, maar is dat anno 2011 helaas niet meer.

Hier (klik er op) vind je tal van gratis anti-virusprogramma's.

De combinatie waarmee ik de beste ervaringen heb : Windows firewall, Avast (klik er op) als anti-virus (free) en Mozilla Firefox als standaardbrowser...zowel op Vista als Windows 7, alsook op verschillende modellen/merken.

AVG kan je best verwijderen met AVG Remover (klik er op).

Schoon na de verwijdering van AVG je pc op met CCleaner (klik er op).

Na een heropstart van je systeem installeer je de eerder gedownloade anti-virus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De firewall die ik gebruikis die van windows defender en AVG.

Windows defender is degene die ik heb uitgeschakeld.

Ik ben nu bezig met het testen google en google chrome via "peace keeper" , de test duurt wel erg lang , is dit normaal ?

Bedankt Clarkie voor het blijven zoeken naar een oplossing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb AVG verwijderd en Avast geinstalleerd .

Ook google chrome geinstalleerd maar krijg toch onderstaande berichten.

Ook vind ik mijn 'Favorieten"niet meer wat zeer lastig is , hoe voeg ik favorieten toe aan google chrome ?

post-25089-1417704475,8891_thumb.jpg

post-25089-1417704475,9098_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je avg verwijderd met de avg remover zooals in bericht 41 gevraagd?

Ook ccleaner gebruikt, je mag het zo vaak uitvoeren tot er geen probleem meer gevonden wordt.

Hoe Je favorieten overzet lees je hier.( klik erop)

De plug-in kan je uitschakelen.

Klik rechtsboven op het sleuteltje.

KLik op opties.

Dan geavanceerde opties.

Bij plug-ins klik je op afzonderlijke plug-ins uitschakelen.

Kies dan de avg plug-in en schakel die uit.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even terug komen op bericht 40.

AVG en nu ook Avast schakelen automatich de windows firewall uit als ik mijn pc opstart en volgens windows firewall kan ik beter één gebruiken omdat ze anders elkaar tegenwerken [ zie bijlage].

Plugin van AVG heb ik uitgeschakeld en inderdaad verwijderd met AVG remove tool en CCleaner, dus dat is goed.

Wat betreft het importeren van mijn favorieten is me niet gelukt ondanks de aanwijzing die ik heb opgevolgd.

Zowel geprobeerd bij de optie bladwijzere importeren bij firefox en internet exployer en bij de optie Bladwijzer importeren uit elke browser.

Ik kan het volgende niet vinden uit de keuzeoptie:

importeren bij firefox en internet exployer

1.Selecteer 'Opties' ('Voorkeuren' op een Mac). 2.Klik op het tabblad 'Persoonlijke items'

Bladwijzers importeren uit elke browser:

  1. 'Bladwijzerbeheer'.
  2. Klik op het menu 'Organiseren'.

post-25089-1417704476,3087_thumb.jpg

post-25089-1417704476,355_thumb.jpg

post-25089-1417704476,3819_thumb.jpg

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt, de fout zat hierin dat ik de "optie"opende op IE, i.p.v google chrome .

Dit was in ieder geval duidelijk en alles werkt nu op eeen snelheid die ik niet gewend ben, bedankt hiervoor!

Als ik het goed begrijp was het probleem dan, AVG conflict met firewall ,en het duidelijk trager werken van IE9?

In ieder geval heb je m'n weekend weer goed gemaakt!

Kan je me nog duidelijk maken hoe je b.v in jou bovenstaand bericht ,afbeeldingen niet als miniaturen toevoeg, maar als een groter formaat toevoeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je me nog duidelijk maken hoe je b.v in jou bovenstaand bericht ,afbeeldingen niet als miniaturen toevoeg, maar als een groter formaat toevoeg?

Die functie is enkel voorzien voor de officiële medewerkers...nu, als je op zo'n miniatuur klikt kan je die ook op full-size bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.