Ga naar inhoud

BOOTMGR is missing


P0oltj3

Aanbevolen berichten

nee het gaat gewoon om een intern hdd

ik ben nu bezig met een windows 7 PE om tenminste in m`n `Computer management` te komen en zie dat C: wel active is maar D: ook en D: is maar een file schrijf

---------- Post toegevoegd om 18:12 ---------- Vorige post was om 18:06 ----------

Nee, het gaat om een intern harde schijf.

Tis een SATA 160GB alleen voor m`n OS en programmas zoals office.

Dat van XP installatie stick ging over dat dat mischien wat mee te maken had.

Ik was het ook niet aan het testen op mijn Windows 7. Ik was het alleen aan het opzetten (op stick bootable files zetten en activieren + cd files opzetten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook gewoon startup repair uitgevoerd maar het probleem was na dat dat ik via commando niet meer kon zien dat ik wel een OS geinstalleerd heb op C:\ maar reparatie CD ziet wel dat er gewoon windows 7 opstaat.

Zo te zien is dit best aan apart geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dan moet ik even passen.

Of toch nog juist niet :D

Toch misschien nog iets dat misschien helpt is ook via je DVD in plaats van opstartherstel naar systeemherstel gaan.

En dan een herstelpunt terug zetten indien mogelijk.

aangepast door clarkie
toevoeging: systeemherstel
Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja hulp word erg gewaardeerd.

herstel heb ik ook al geprobeerd maar er staat er niks in. nu vind ik het jammer dat ik het uitgeschakeld had :$

via portable edition (PE) van windows 7 heb ik wel even naar m`n disk manager gekeken en zag dat al m`n 3 HDD`s active parameter hebben maar geen System.

Het hoort natuurlijk dat alleen C: een active en system parameter heeft.

Dus ben even benieuwd hoe ik dat nou weer terug kan draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.