Ga naar inhoud

Windows media player


odil

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een deel mijn cd collectie te rippen, zodat ik niet altijd de originele cd's moet verslepen van huis naar de wagen, naar het werk etc, daarom maak ik nu dubbels.

Ik zit met een vraag, soms verschijnen de namen van de liedjes niet in de lijst van windows media player, in de map muziek staan alle liedjes er mooi in? is er een mogelijkheid om in windows media player de namen van de liedjes te wijzigen zodat ik ze alsnog manueel kan toevoegen, op mijn muziekinstalatie verschijnt er nu onbekend en ik zou graag de naam van het liedje zien verschijnen op mijn instalatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows media player heeft standaard geen voorziening om wat jij wil doen uit te voeren, cd- tekst toevoegen.

Door cd-tekst in te voegen zie je tijdens het afspelen op je autoradio de zanger en titel van het liedje verschijnen.

Wat bij jouw dus niet het geval is.

Andere softwarebranders (zoals nero) zijn meestal wel in de mogelijkheid om cd- tekst te branden op je cd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik de cd's met nero moeten branden wil ik de titels op mijn autoradio zien verschijnen.

Eerst mijn cd van nero terug vinden want na het formateren van mijn pc, staat dit er niet meer op.

Thanks

aangepast door odil
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.