Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi Herbie,

Welkom op het forum!

Ik begrijp je vraag niet helemaal. Als je de verkenner opstart, dan is het toch normaal dat de verkenner op de voorgrond komt?

Kan je je probleem iets nauwkeuriger uitleggen? ;-)

Bedoel je misschien dat je liever hebt dat de verkenner niet gemaximaliseerd wordt, maar als venster getoond wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij boedoeld dat wanneer hij een ander programma opent wanneer verkenner nog openstaat, verkenner op de voorkant blijft "TopMost". Indien dit het probleem is leg ik je hieronder uit hoe je het kan oplossen.

1. Installeer http://www.fadsoft.net/AlwaysOnTopMaker.zip

2. Na dat is gebeurt open je verkenner en druk je tegelijk de toets CTRL + ALT + T in.

Als het programma zijn werk heeft gedaan zou deze nu niet meer altijd op de voorgrond mogen blijven.

Ik hoor wel of het gelukt is. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het progr. geinstalleerd maar het werkt niet misschien een andere oplossing ??

---------- Post toegevoegd om 19:37 ---------- Vorige post was om 19:34 ----------

als ik verkenner open heb en ik wil dan een foto program starten dan zie ik in de onderste balk wel dat hij is gestart maar verkenner blijft op de voorgrond die moet ik eerst minimaliseren dan zie ik het foto program wel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.