Ga naar inhoud

Berichten in micrsoft


kees98

Aanbevolen berichten

Ik krijg wel eens berichten binnen die zijn wel te openen via micrsoft office home and student, daar ik dat

programma niet heb vraag ik mij af of er iets aan te doen is,b.v. een verwijzing naar een ander programma

gmal,upc,kladblok, o.i.d. of adobe reader. Ik heb windows vista home premium. kees98.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dasle het bericht wat binnenkomt is mij inbekend als ik het ga openen gaat dat in (dan krijg ik het symbool ) micr0osoft office.

---------- Post toegevoegd om 16:24 ---------- Vorige post was om 16:22 ----------

WaWa ik heb docs en openoffice.org daarom vreemd.kees98

---------- Post toegevoegd om 16:24 ---------- Vorige post was om 16:24 ----------

Asus waaronder het binnen lomt weet ik niet daarom kan ik er niets mee.kees98

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan altijd een Office viewer gebruiken om Office bestanden te openen als je zelf geen Office software op je PC hebt staan.

Maar zoals door Asus gevraagd kijk eerst eens om welke bestandsformaten het gaat.

Voor Office 2007 via deze link: Download: Microsoft Office Viewers

Voor Office 2010 bestanden deze link: Download microsoft office 2010 viewer - Softonic .

je kan eigenlijk best de Office 2010 viewers gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus : ik werk regelmatig met upc (windows) en met Gmail. Maar het gaat om binnenkomende E-mails die komen binnen

bij office home std. en dat is een std probeer versie dat standaard op de computer zit maar dat ik normaal niet gebruik.

Het gaat dus om een link (denk ik) om die berichten naar windows (upc) en of naar gmail te laten sturen.kees98

---------- Post toegevoegd om 20:30 ---------- Vorige post was om 20:26 ----------

clarkie ik heb 2010 gedownload werkt niet. Bij opstarten krijg ik steeds voorwaarden accoord en aanvinken. Heb dat diverse keren gedaan en kan dan ieder keer opnieuw insaleren.kees98

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg wel eens berichten binnen die zijn wel te openen via micrsoft office home and student, daar ik dat

programma niet heb

. Maar het gaat om binnenkomende E-mails die komen binnen

bij office home std. en dat is een std probeer versie dat standaard op de computer zit maar dat ik normaal niet gebruik.

In je eerste bericht staat er dat je Office home en student niet hebt.

In je laatste bericht beweer je dat het wel op je PC staat?

Of zie ik het verkeerd :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.