Ga naar inhoud

Filmpjes afspelen op DVD


Stamperken

Aanbevolen berichten

Hoe komt het als ik een filpmje/liedje download en dit op DVD zet, hij dit niet afspeelt? Wel op pc maar niet op TV. Via DVD-speler op TV krijg ik "onbekende cd" te zien...

Dacht m'n lieve dochter daar mee te plezieren maar niks is minder waar dus :dong:

Zie ik iets over het hoofd?

aangepast door Stamperken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral moeten we hier vermelden dat we geen hulp mogen en kunnen bieden bij problemen bij illegale downloads, lees hiervoor de forumregels. (klik erop)

Verder zal je moeten nakijken welke formaten je dvd- speler ondersteund.

Geef ook eens door op welke manier je de dvd brandt.

Tevens moet je schijf afgesloten (finaliseren) worden anders kan enkel je PC de schijf lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afkomstig van you tube. Heb gewoon, eens gedownload, het filmpje "naar mijn desbetreffende DVD-schijf gesleept"...

En dat werkt perfect... op de pc... Is een mp4-bestand. Je kon bij download kiezen uit verschillende bestandjes.

DVD-speler is een Philips DVP 5980 maar deze zegt dus "onbekende CD"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel raar maar zelfs met MP3 geeft hij onbekende CD...

Als ik in het menu ga kijken van mijn DVD-speler staat MP3 zelfs in het grijs ipv in het zwart...

Snap er niks van. Ofwel is het een instelling van mijn DVD-speler wat ik moeilijk kan geloven...

Hij speelt dus wel af maar krijg geen filmpje te zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn hier het een en het ander door elkaar aan het halen.

Een MP3 kan geen film zijn.

Omschrijf duidelijk welke bestandsformaten er niet werken.

Geef ook eens door met welke software je de schijfjes brandt.

Tja als mijn DVD-speler enkel maar MP3 ondersteund dan kan ik geen filpmjes (MP4) afspelen dus?

MP3 speelt dus logischer wijs af qua geluid maar zonder film :D

MP4 geeft hij onbekende CD weer (maar aangezien mijn DVD-speler geen MP4 afspeelt...)

Qua software... ik sleep gewoon het gedownloade mp.-bestand naar de desbetreffende schijf zonder meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ondersteunde formaten voor het afspelen van films zijn:

post-23245-1417704490,6062_thumb.png

De ondersteunde formaten voor audio:

post-23245-1417704490,627_thumb.png

Een MP3 bevat geen video het gaat enkel over audio.

Je moet kijken in welk formaat je film gedownload is en kijken welk formaat je dvd- speler aankan.

Eventueel moet je converteren (omzetten), het kan met format factory.

Ook moet je cd/ dvd op de juiste manier gebrand worden, afhankelijk van het soort bestand.

Maar je schijf moet zeker en vast afgesloten (finaliseren) zijn.

Je kan ook branden met CDBurnerXP. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.